loader

Toyota Bank rusza z kampanią edukacyjną do wszystkich kierowców

  • Czy samochód to inwestycja, narzędzie czy też element poprawiania jakości życia?
  • Jaki jest całkowity koszt zakupu samochodu?
  • Jak kierowca może oszczędzać używając optymalnego konta i karty w banku?
  • Jaka część budżetu domowego lub oszczędności rodzinnych może zostać przeznaczona na zakup samochodu?
  • Jak kupować auto i jak najlepiej dobierać jego finansowanie?
  • Ile kosztuje  kompleksowa eksploatacja samochodu i jak zmniejszyć jej koszty?
  • Wartość rezydualna samochodu – co to właściwie jest i jak ją szacować?

 

Ponadto omówione zostaną także sposoby na zmniejszenie wydatków na samochód, sposoby serwisowania i zabezpieczania auta oraz wiele innych interesujących elementów wpływających istotnie na portfel kierowcy.

 

– Jesteśmy bankiem o korzeniach motoryzacyjnych i bardzo dobrze rozumiemy, że wydatki związane z użytkowaniem auta stanowią istotną część domowego budżetu. Naszą akcją chcemy pokazać, jak można efektywnie zarządzać zakupem lub eksploatacją swojego auta przy pomocy odpowiedniego doboru produktów finansowych. Dodatkowo – uchylając rąbka tajemnicy – już wkrótce wprowadzamy nową ofertę dla wszystkich posiadaczy samochodów, bez względu na wiek czy markę posiadanego samochodu, którzy chcieliby płacić przez cały rok mniej za paliwo i równocześnie korzystać z dodatkowych przywilejów  – dodaje Dominika Cepek z Toyota Bank Polska.

 

Więcej informacji na: www.subiektywnieofinansach.pl

author avatar
multiAN
Zespół konsultantów agencji multiAN stanowią doświadczeni, pełni pasji, profesjonalni PRowcy o szerokich kompetencjach z zakresu PR, IR i marketingu. Realizowane przez nas działania są zgodne z etyką obowiązującą w branży public relations i w biznesie. Przestrzegamy Kodeksu Etyki PR. Przemawia za nami blisko 20-letnie doświadczenie na rynku mediów, ze szczególnym uwzględnieniem segmentu biznesowego. Nasze strategie i proponowane rozwiązania komunikacyjne oparte są na dogłębnej analizie rynku i oczekiwań Klienta oraz kreatywnym podejściu w ich wdrażaniu. Jesteśmy przede wszystkim konsultantami, doradcami i partnerami, a nie podwykonawcami – to nas wyróżnia! Wspieramy naszych Klientów w osiąganiu celów biznesowych poprzez budowanie ich reputacji i pozytywnych relacji z otoczeniem. Zajmujemy się przede wszystkim zarządzaniem komunikacją i doradztwem medialnym. Pracujemy dla liderów i wizjonerów, a także przedsiębiorców prywatnych i założycieli start-upów. Oferujemy kompleksowe usługi z zakresu kreacji wizerunku, komunikacji biznesowej, w tym także kryzysowej. Doradzamy, jak skutecznie rozmawiać z otoczeniem i budować dobre relacje z partnerami biznesowymi, samorządowymi i społecznymi. Pomagamy przedsiębiorcom i menadżerom w rozwoju ich biznesów, a tym samym i naszej gospodarki. Zapraszamy do kontaktu i współpracy! Każdy projekt traktujemy indywidualnie, nie stosujemy szablonowych rozwiązań. Miarą efektów naszej pracy są sukcesy naszych Klientów.

1 2

O autorze