Toyota Bank i Toyota Leasing Polska z dużym wzrostem sprzedaży

– Duże korporacje nie dają już nadziei na dalszy wzrost. Dlatego branża leasingowa będzie toczyła ostrą walkę o małe i średnie przedsiębiorstwa. Mamy w tym segmencie rynku mocną pozycję i zrobimy wszystko, by ją utrzymać w kolejnych latach. Duże szanse na rozwój dla branży stwarza także sprzedaż pojazdów używanych. Wielu dealerów otwiera salony z autami z drugiej ręki, a rynek rośnie, bo coraz więcej ludzi chce kupować auta używane z pewnego źródła, jakim jest salon dealerski. Na te samochody klienci również poszukują finansowania, a my mamy dla nich odpowiednią ofertę – podsumowuje Bogdan Grzybowski, Prezes Toyota Bank Polska.
Dużo ciekawych i innowacyjnych rzeczy, dzieje się także za granicą. W Japonii i Stanach Zjednoczonych, Lexus testuje nowatorski program wynajmu aut. Klient może w trakcie użytkowania samochodu wymienić go określoną liczbę razy na inny model. Testy będą trwały minimum rok. Jeśli program zyska uznanie japońskich i amerykańskich klientów, usługa najpewniej trafi także do Polski. To jednak nie wszystko. W Finlandii, japoński koncern sprawdza z kolei nową aplikację, w ramach której klient ma możliwość skorzystania z abonamentu na wynajem samochodów tej marki, a zarazem miejskich skuterów czy rowerów. Abonament zawiera również atrakcyjne rabaty na zakup biletów komunikacji miejskiej.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2001 roku. W 2002 bank uruchomił także działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota. Usługi banku skierowane są zarówno do Klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze, a także systemy obsługi poprzez Internet, telefon i SMS.