Polak po raz kolejny w strukturach IAA Global

Podczas 42 Światowego Kongresu Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA w Moskwie, który odbył się w dniach 12-14 maja 2010, wybrano nowe władze Stowarzyszenia. Paweł Kowalewski, prezes polskiego oddziału IAA, po raz kolejny objął stanowisko w międzynarodowych strukturach IAA Global. Podczas 42 Światowego Kongresu Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA w Moskwie, który odbył się w dniach 12-14 maja 2010, wybrano nowe władze Stowarzyszenia. Paweł Kowalewski, prezes polskiego oddziału IAA, po raz kolejny objął stanowisko w międzynarodowych strukturach IAA Global. Jest to ogromne wyróżnienie, ponieważ Kowalewski, jest jedynym Polakiem zasiadającym w Zarządzie IAA Global. Do tej pory pełnił on funkcję Vice Prezesa IAA Global ds. Strategii. Obecnie Kowalewski będzie sprawował stanowisko Vice Prezesa ds. Rozwoju i Komunikacji Marki oraz Strategii CSR. Autorytet i doświadczenie sprawiają, że Paweł Kowalewski od 2004 roku nieprzerwanie pełni stanowisko prezesa polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA. To dzięki działaniom podejmowanym przez Kowalewskiego z ramienia Stowarzyszenia, takim jak wdrażanie długofalowego programu „Marketing dla Przyszłości” czy edukacja branży w zakresie samoregulacji i legislacji, IAA zyskało uznanie na polskim rynku komunikacji marketingowej, a Kowalewski został doceniony w strukturach międzynarodowych. „Jestem dumny iż mogę pełnić tę zaszczytną funkcję i jednocześnie reprezentować polską branżę reklamową, reklamodawców oraz media na arenie międzynarodowej. Stanowisko Vice Prezesa ds. Rozwoju i Komunikacji Marki oraz Strategii CSR to nie tylko tytuł ale faktyczne działania, które mogą przyczynić się do wymiany doświadczeń branży, podniesienia standardów rynku reklamy, a także promocji Polski na świecie” – mówi Kowalewski. „ Dołożę wszelkich starań aby moją misję wypełniać jak najlepiej i aby być faktycznym reprezentantem branży reklamowej w Polsce oraz poza jej granicami” – dodaje.