loader

Oferta FM Banku

Głównym założeniem, którym kierowali się eksperci FM Banku przy konstruowaniu ostatecznej propozycji dla klientów, było zapewnienie łatwego dostępu do finansowania i zagwarantowanie niskich kosztów prowadzenia rachunków. Jest to zgodne z wynikami badania preferencji potencjalnych klientów, jakie FM Bank przeprowadził na grupie ponad 2000 przedsiębiorców z sektora mikro i małych firm.

 

Usługi kredytowe będą dostępne wyłącznie dla sektora mikro i małych firm. Z oferty depozytowej będzie natomiast mógł skorzystać każdy klient rynku bankowego.

 

Na sieć dystrybucji produktów FM Banku, w dniu rozpoczęcia działalności, będzie składać się 60 placówek w 44 miastach Polski, mobilni doradcy finansowi, platforma internetowa, call center oraz pośrednicy finansowi.

 

„Naszym wyróżnikiem są usługi bankowe profilowane pod kątem mikro i małych przedsiębiorstw, którym chcemy zapewnić łatwy dostęp do środków finansowych na inwestycje i rozwój. Przygotowując ofertę, nie zapomnieliśmy jednak o klientach indywidualnych, którzy chcą pomnażać oszczędności. Dla nich stworzyliśmy lokaty o bardzo atrakcyjnym oprocentowaniu, nawet do 7% w skali roku” – tłumaczy Magdalena Dulczewska, Pierwszy Zastępca Prezesa Zarządu FM Banku.

Dekoracyjna ikona taśmy filmowej Zobacz wideo
O autorze