loader

Innowacyjne finansowanie zakupu samochodów Toyota i Lexus w nowym wydaniu

Toyota Bank i Toyota Leasing wprowadzają odświeżenie struktury swoich produktów finansowych. Działania te mają na celu pokazanie wyraźnych przewag innowacyjnych produktów z tzw. wysoką wartością końcową, nad tradycyjnym leasingiem czy kredytem. Nowością jest wprowadzenie tego typu finansowania przy zakupie samochodów używanych. Wszystkie produkty kredytowe oraz leasingowe otrzymają nowe nazewnictwo, które stanie się zarazem bardziej przyjazne dla klienta.

 

Produkty typu leasing SmartPlan, kredyt Niska Rata oraz program najmu długoterminowego SmartPlan, oferowane przez Toyota Bank i Toyota Leasing, to trzy strategiczne usługi z wysoką wartością końcową pozwalające na finansowanie zakupu nowych pojazdów Toyoty i Lexusa. Łączy je wspólna koncepcja – tzw. TCM (Trade Cycle Management – czyli cykliczna wymiana samochodów), która oferuje ponadprzeciętny pakiet korzyści dla klienta, m.in.: dostępność – niewielka wpłata własna, niskie koszty – atrakcyjna rata miesięczna, wygoda – możliwość bezkosztowej wymiany co 3-4 lata auta na nowe.

 

Naszym celem jest sukcesywne zastępowanie tradycyjnych form finansowania, innowacyjnymi produktami TCM. Widzimy ogromny potencjał tego rodzaju usług na polskim rynku. W poprzednim roku uzyskaliśmy 250% wzrost sprzedaży leasingu SmartPlan i 100% kredytu Niska Rata – już co szósty samochód Toyota jest finansowany w oparciu o te nowoczesne formy usług. W tym roku planujemy osiągnąć poziom 23% udziału w ogólnej sprzedaży. Aby wykonać ten plan postanowiliśmy odświeżyć strukturę tych produktów, aby była ona bardziej spójna i przyjazna klientom. Jako jedyni na rynku wprowadzamy ofertę z wysoką wartością końcową na samochody używane – mówi Bogdan Grzybowski, członek zarządu Toyota Bank Polska.

 

Z tej okazji Toyota Bank wspólnie z Toyota Motor Poland przygotował szereg działań sprzedażowych i marketingowych, które będą stopniowo wspierać proces rebrandingu produktów. Pierwszym etapem zmian jest wprowadzenie ujednoliconego nazewnictwa, które pozwoli na uporządkowanie struktury ofertowej.

 

Od 1 lipca 2015 roku, wszystkie produkty typu TCM od Toyota Bank i Toyota Leasing, które oferowane są w salonach Toyota i Lexus na terenie całej Polski, otrzymają nowe nazwy oraz znak graficzny. Produkt skierowany dla sektora MŚP – Toyota Business SmartPlan, będzie teraz sprzedawany pod nazwą Leasing SMARTPLAN w ramach oferty Toyota Business Plus. Kredyt skierowany głównie dla klientów indywidualnych – Niska Rata, zmieni swoją nazwę na Kredyt SMARTPLAN, natomiast program najmu długoterminowego Toyota Business SmartPlan dla korporacji, będzie funkcjonował pod nazwą Corpo SMARTPLAN.

 

Dodatkowo oferta Kredytu SMARTPLAN zostanie udostępniona przy zakupie aut używanych, a do końca roku planowane jest także uruchomienie Leasingu SMARTPLAN w sektorze pojazdów używanych.

 

Zmiana nazewnictwa dotyczyć będzie także tradycyjnych leasingów i kredytów oferowanych przez Toyota Bank i Toyota Leasing. Wraz z początkiem lipca 2015 roku, będą one występowały pod nazwami: Standard Leasing, Standard Kredyt oraz Standard Kredyt 50/50.

 

Zdecydowaliśmy się na wyraźny podział miedzy produktami z wysoką wartością końcową, które promujemy jako SMARTPLAN, oraz tradycyjnymi rozwiązaniami finansowymi typu STANDARD. Chcemy pokazać klientom, iż rozwiązania TCM są wyjątkowo atrakcyjne i łatwo dostępne. Tego typu konstrukcje produktowe od lat cieszą się ogromnym zainteresowaniem na rynkach Europy Zachodniej oraz za Oceanem. Wszelkie zmiany będziemy sukcesywnie wprowadzać do nowych materiałów reklamowych, na stronach internetowych oraz w systemach IT. Znak graficzny, którym się posłużyliśmy do przedstawienia oferty z wysoką wartością końcową, w prosty sposób wizualizuje mechanizm działania produktów finansowych TCM – mówi Dominika Cepek, kierownik wydziału marketingu w Toyota Bank Polska i Toyota Leasing Polska.

author avatar
Talking Heads

1 2

O autorze