Osobisty Doradca i 70% w Bonus Malus

PROAMA to marka handlowa Groupama SA Oddział w Polsce. Groupama to ubezpieczyciel z ponad 100-letnią tradycją, który oferuje 16 mln klientów pełen wachlarz produktów ubezpieczeniowych oraz zatrudnia 38,5 tys. pracowników na świecie. W 2010 roku przychody grupy wyniosły 17,6 mld EURO, a zysk netto 398 mln EURO.
Groupama prowadzi działalność w 15 krajach Europy i Azji: Bułgaria, Chiny, Francja, Grecja, Hiszpania, Polska, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Tunezja, Turcja, Węgry, Wielka Brytania, Wietnam, Włochy. Polski oddział francuskiej spółki będzie działał pod marką PROAMA.
Ubezpieczyciel zamierza rozpocząć od sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych: pakiety OC i AC, obudowane w pełny wachlarz produktów dodatkowych: Super Assistance, NNW Komunikacyjne, NNW Domowe, Ubezpieczenie od Utraty Pracy oraz Ubezpieczenie Ochrony Prawnej. Systematycznie będą wdrażane kolejne produkty majątkowe.
Proama będzie stosowała w kontaktach z klientami wiele kanałów: internet, telefon oraz multiagencje.
Firma zamierza również wykorzystać w Polsce swoje wieloletnie doświadczenie w zakresie bancassurance.