loader

SonicWall zaoferował usługę “Security as a Service”

SonicWall, producent rozwiązań w obszarze cyberbezpieczeństwa, zaoferował w Polsce usługę „Security as a Service” (SECaaS). Dzięki niej każde polskie przedsiębiorstwo może wdrożyć u siebie najnowszej generacji cyberzabezpieczenia sprzętowo-programowe i rozliczać je na zasadzie miesięcznego abonamentu, jako wydatek operacyjny. Wdrożenie jest poprzedzone darmowym doradztwem dot. doboru zabezpieczeń, które realizują partnerzy SonicWall w Polsce.

 

Oferta jest adresowana do każdej firmy, która chce poprawić poziom swojego bezpieczeństwa IT. Taka firma może się zgłosić do dowolnego partnera SonicWall w Polsce, a ten w oparciu o ankietę przeanalizuje obecny poziom zabezpieczeń, a następnie zarekomenduje najlepsze rozwiązanie. Może ono obejmować zarówno sprzęt, np. nowej generacji firewalle SonicWall, jak i zestaw usług i technologii, których zadaniem będzie kompleksowa ochrona w obszarze cyberbezpieczeństwa.

 

„Rozwiązanie, które zarekomendują nasi partnerzy w oparciu o przeprowadzony wywiad, może obejmować sprzęt i/lub technologie dopasowane do potrzeb i wielkości konkretnej organizacji. Firmy będą za nie płacić comiesięczny abonament. Oznacza to, że zarówno koszty sprzętu, jak i dostępu do technologii są dla naszych klientów wydatkami typu OPEX, czyli traktowanymi jako koszty prowadzenia biznesu” – wyjaśnia Sebastian Cygan, Security Sales Manager w SonicWall.

 

Jeśli firma zamawia od SonicWall w ramach SECaaS sprzęt z licencjami bezpieczeństwa, minimalny okres, na jaki musi zamówić usługę, to 12 miesięcy. Jeśli w ramach zamawianego pakietu jest tylko odnowienie licencji bezpieczeństwa (firma posiada swoje urządzenie SonicWall), umowa musi zostać zawarta na minimum 3 miesiące. W dowolnym momencie po upływie okresu minimalnego klient może poprosić o zmianę parametrów zabezpieczeń, np. przez wymianę sprzętu na bardziej wydajny.

 

author avatar
PR Solutions

1 2

O autorze