Nowy kabriolet Fiat „500C by Gucci” w premierowym tournée po Europie

Pełne stylowej elegancji jest także wnętrze „500C by Gucci”. Wystarczy wspomnieć szykowne przeszycia tapicerki, ekskluzywne materiały, elementy satynowane i chromowane, „aksamitny” lakier panelu radioodbiornika czy dwutonowe pokrycie siedzeń ze skóry Frau i nadruki Guccissima. Motyw „Gucci” pojawia się zresztą także na siedzeniach, dźwigni zmiany biegów, obudowie kluczyka, dywanikach oraz jako oryginalne wykończenie pasów bezpieczeństwa.
Fiat „500C by Gucci” posiada także bogate wyposażenie standardowe: klimatyzację automatyczną, siedem poduszek powietrznych (czołowe, boczne, kurtynowe i kolanową kierowcy), system multimedialny Blue&Me zintegrowany z czujnikami parkowania, radioodtwarzacz CD+MP3 oraz kierownicę pokrytą skórą w dwóch kolorach (z przyciskami sterowania audio).
Przed swą oficjalną premierą w sierpniu bieżącego roku, „500C by Gucci” stanie się „gwiazdą” jedynego w swoim rodzaju tournée, przebiegającego przez wiele znanych i urokliwych miejscowości i miast Europy. Pierwszą wizytę nowe kabrio złoży w Saint Tropez (od 19 do 27 sierpnia), by następnie odwiedzić Berlin (8-14 września), Barcelonę (25 września – 2 października), Londyn (16-23 października) oraz Genewę (23-30 października). Trasa po Italii prowadzić będzie przez toskański Forte dei Marmi (22-28 sierpnia), Rzym (4-11 września) oraz Florencję (19-26 września), by zakończyć się w Mediolanie (8-16 października).
Dominującym akcentem każdego z etapów tournée będzie imponujący, 'kryształowy’ sześcian o boku 5 metrów oraz czarnej, lakierowanej podstawie i zwieńczeniu. Wewnątrz sześcianu, na kształt szlachetnego klejnotu, mienić się będzie swą ekskluzywnością nowy kabriolet Fiat „500C by Gucci”, a nocne podświetlenie jeszcze bardziej wzmocni sugestywną atmosferę elegancji i prestiżu. Całości dopełnią trzy niewielkie witryny eksponujące fragmenty kolekcji „500 by Gucci” – akcesoria podróżne, galanteria skórzana, stylowe ubrania sportowe, kurtki „lotnicze”, rękawiczki kierowcy, okulary słoneczne i markowy zegarek.
Podobnie jak poprzednio dla wersji hatchback, Twarzą wyjątkowej w swej estetyce kampanii reklamowej „500C by Gucci”, jest modelka Natasha Poly. Wybrane dla prezentacji „500C by Gucci” punkty dealerskie Fiata otrzymają ekskluzywne foldery lifestylowo-modowe, które w formie artystycznej fotografii promować będą niepowtarzalną klasę i jedyny w swym rodzaju, wspaniały świat Fiata 500.