Doświadczeni menedżerowie wzmacniają polski oddział Fortinet

Dla Jolanty Malak szczególnie istotne będzie zwiększenie liczby klientów w sektorze dużych organizacji i przedsiębiorstw, przy czym zwraca uwagę na szczególną rolę kompetentnych partnerów handlowych Fortinet.
Nowi menedżerowie sprzedaży
Wojciech Ciesielski odpowiada za sprzedaż rozwiązań Fortinet do klientów z sektora finansowego. Jest od dwudziestu lat związany z branżą informatyczną jako twórca i producent oprogramowania, dostawca rozwiązań, a przede wszystkim jako zarządzający sprzedażą do klientów korporacyjnych. W ramach pracy dla Hewlett-Packard Polska prowadził współpracę z klientami sektora telekomunikacyjnego. W ostatnich latach związany był z firmami Symantec i Veritas kierując sprzedażą rozwiązań cyberbezpieczeństwa i zarządzania danymi do szeregu klientów korporacyjnych, głównie w sektorze finansowym.
Sebastian Szydełko zajmuje się w Fortinecie rozwojem sprzedaży na rynku publicznym oraz energetycznym. Wcześniej był związany z wiodącymi producentami rozwiązań cyberbezpieczeństwa na świecie: Symantec oraz F5 Networks. Posiada ponad piętnastoletnie doświadczenie w sprzedaży oraz praktyczną wiedzę z zakresu bezpieczeństwa infrastruktury IT oraz aplikacji.
Najważniejszymi celami nowych menedżerów będzie zwiększenie udziałów Fortinet w sektorze dużych przedsiębiorstw i rozwój oferty kierowanej do już obsługiwanych klientów firmy o nowe, bardziej zaawansowane rozwiązania w ramach koncepcji Fortinet Security Fabric.