Sprawdź kto został dyrektorem marketingu 2011 roku

Na tegorocznym Kongresie Dyrektorów Marketingu, można było wysłuchać wielu znakomitych specjalistów, zarówno z zagranicy, jak i z Polski. Wśród poruszanych tematów znalazły się między innymi: najnowsze badania i trendy, strategia marki i komunikacji, marketing mix, web 3.0, design i product development, SoLoMo (Social Local Mobile) oraz user experience. Zwieńczeniem Kongresu było wręczenie nagród w II edycji Konkursu na Dyrektora Marketingu w Ergo Arenie. Po długich dyskusjach w Bistro Warszawa, kapituła zdecydowała się nagrodzić:
Justynę Dziegieć z answear.com w kategorii „firmy z obrotami 2-20 mln” Urszulę Pierzchałę (Miraculum) w kategorii „firmy z obrotami 20-200 mln” Marka Kmiecika (Hoop Polska) w kategorii „firmy z obrotami 200 mln – 2 mld” Tomasza Marszałła (PKO BP) w kategorii „firmy z obrotami powyżej 2 mld” Łukasza Goździora (miasto Poznań) w kategorii „instytucje rządowe i samorządowe” W dwóch kategoriach: „firmy z obrotami do 2 mln” oraz „instytucje i organizacje pozarządowe” nagród nie przyznano.
Grand Prix Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2011 otrzymał Tomasz Marszałł (PKO BP), zaś wyróżnieniem uhonorowano Łukasza Legutko (IMGW).