loader

Przez brak działań CSR firmy tracą klientów i pracowników

Źródła danych w materiale prasowym:

„CSR w MŚP. Pod lupą”, EFL

„CSR w praktyce – barometr Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej” 

5. edycja raportu „Candidate Experience w Polsce”, eRecruiter i Great Digital

***

Metodologia badania:

Badanie „CSR w MŚP. Pod lupą” zostało zrealizowane przez Ecorys Polska na zlecenie EFL S.A. na reprezentatywnej grupie 500 firm z reprezentujących branżę usługową (120), handlową (110), produkcyjną (100), budowlaną (60), transportową (50), HoReCa (40) oraz rolnictwo i przetwórstwo (20) dobranych w sposób losowo-kwotowy. 40 proc. stanowili mikroprzedsiębiorcy zatrudniający do 9 osób, tyle samo mali przedsiębiorcy zatrudniający do 49 osób, a 20 proc. średni przedsiębiorcy z maksimum 249 osobami na pokładzie. Badanie wykonano metodą ilościową, techniką CATI (wywiad telefoniczny) od 20 maja do 8 lipca 2019 roku.

Raport dostępny jest pod adresem: https://media.efl.pl/reports/16870

1 2

O autorze