Marka TP zmieniła się w Orange

Nasze propozycje to również szeroko rozumiane wsparcie edukacji internetowej, zwłaszcza w małych miejscowościach. Na preferencyjnych warunkach dostarczamy internet do ponad 10 tys. szkół. Aktywnie uczestniczymy w przekształcaniu publicznych bibliotek gminnych w nowoczesne centra informacyjne oferując bezpłatny internet dla ponad 3,5 tys. placówek.
Teraz dołącza kolejny projekt, 50 Pracowni Orange, czyli nowoczesnych, multimedialnych centrów cyfrowych w miejscowościach do 20 tys. mieszkańców, z których będzie można korzystać bezpłatnie. Pracownie Orange uzyskały patronat Magdaleny Gaj, prezes UKE.
Jesteśmy wiodącym dostawcą usług na polskim rynku. Powiększamy wielką, międzynarodową rodzinę Orange, z której usług na 5 kontynentach korzysta 226 mln klientów. Orange jest uważana za jedną z najbardziej innowacyjnych marek i posiada jeden z najwyższych wskaźników rozpoznawalności. W 2011 roku została uznana za 36 markę w globalnym rankingu Millward Brown BrandZ, a jej wartość została oszacowana na 17,6 mld USD. To marka godna zaufania, przyjazna i nowoczesna.