loader

Darmowe zarządzanie siecią do 10 stanowisk z Axence nVision 9

– rozbudowany system raportowania w module HelpDesk, umożliwiający uzyskanie szczegółowych danych o pracy działu pomocy technicznej. Na przejrzystych wykresach można sprawdzić m.in. szybkość obsługi zgłoszeń czy porównać nakład pracy poszczególnych inżynierów wsparcia. Analiza danych pozwoli usprawnić procesy, jakie zachodzą w HelpDesku. Dostępnych jest 19 wariantów raportów, które można dowolnie konfigurować.

 

– planowanie nieobecności i zastępstw dla pracowników pomocy technicznej w formie intuicyjnego kalendarza to dodatkowa gwarancja, że żadne ze zgłoszeń nie zostanie pominięte.

 

– zdalne wykonywanie poleceń na jednej, bądź wielu stacjach roboczych. Dzięki tej funkcji administrator może szybko pozyskać interesujące go informacje, bez konieczności uruchamiania sesji zdalnego dostępu do pulpitu. Nie przeszkadzając w pracy użytkownikom może on np. przeprowadzić diagnostykę dysków za pomocą programu CHKDSK. Funkcja ta jest dostępna w ramach modułu HelpDesk.

 

– możliwość zabezpieczenia dostępu do HelpDesku posiadanym certyfikatem SSL/TLS (protokół HTTPS), ważna zwłaszcza w scenariuszach dostępu do HelpDesku spoza sieci LAN.

 

– zdalna instalacja i deinstalacja oprogramowania (paczki MSI) na konkretnej stacji roboczej, bądź wielu stanowiskach jednocześnie. Przy jej pomocy administrator może zadbać, by pracownicy posługiwali się jedynie legalnym i dopasowanym do ich potrzeb oprogramowaniem. Funkcja dostępna w module Inventory.

 

– możliwość skonfigurowania alertu powiadamiającego administratora, że dany użytkownik odwiedził domeny z wybranej grupy (np. Nieproduktywne). To nowość w module Users, która pomoże administratorom realizować prewencyjną politykę bezpieczeństwa firmy. W połączeniu z możliwością kontekstowego przypisywania domen do poszczególnych grup (z poziomu widoku aktywności użytkownika), jak i możliwością sprawdzenia ich reputacji z poziomu programu, dział IT otrzymuje dodatkową wiedzę, jak zabezpieczyć firmę przed niebezpieczeństwami z Internetu i których pracowników szkolić pod tym kątem.

1 2

O autorze