loader

CH Turawa Park stawia na sportowy CSR

Jazda na rowerze to jedna z ulubionych dyscyplin sportowych Polaków. Niezależnie od tego, czy jest to jazda wyczynowa czy sportowa, rekreacyjne wycieczki z rodziną lub sposób na ominięcie korków i wygodny dojazd do pracy – jest to trend, który nie może pozostać bez odpowiedzi. Centrum Handlowe Turawa Park, zarządzane przez spółkę BNP Paribas Real Estate Poland, postanowiło wykorzystać atuty swojej lokalizacji i wyjść do klientów z cykliczną inicjatywą, która nie tylko promuje sportowy tryb życia, ale przyczynia się do wsparcia osób potrzebujących, dlatego w ostatnią sobotę czerwca zorganizowało 7. edycję swojego flagowego wydarzenia – Charytatywnego Rajdu Rowerowego, w którym kolejny raz padł rekord uczestników.

 

Rynek centrów handlowych ewoluuje wraz ze zmieniającymi się potrzebami współczesnych konsumentów. W coraz większym stopniu oczekują oni istotnego zaangażowania w sprawy społeczne i wykorzystania potencjału ogromnych przestrzeni w celach innych niż jedynie handlowe. Idea społecznej odpowiedzialności organizacji (CSR) zyskuje w tym kontekście nowy wymiar, wskazując rolę obiektów handlowych w kreowaniu postaw i wartości.

 

Turawa Park to centrum handlowe o lokalnym zasięgu, które postawiło na wsparcie inicjatyw ważnych dla odwiedzających w tym regionie. Bazując na badaniach przeprowadzonych wśród klientów, z których co czwarty wskazał, że przyjeżdża do Centrum na rowerze, a ponad 70% regularnie uprawia sport, Turawa Park zdecydowało się na promocję zdrowego trybu życia poprzez aktywności sportowe. Wykorzystując swoją lokalizację na obrzeżach Opola, w bezpośrednim sąsiedztwie rozległych, zielonych terenów i dużej ilości ścieżek rowerowych, konsekwentnie realizuje strategię sportowego CSR, której integralną częścią jest coroczny Charytatywny Rajd Rowerowy, organizowany wraz z nadejściem lata. Odbywające się od siedmiu lat wydarzenie na stałe wpisało się w kalendarz najważniejszych eventów w Opolu.

 

„W czasach, gdy smog jest znaczącym problemem społecznym, a aktywność fizyczna wśród dzieci i młodzieży maleje na skutek łatwego dostępu do rozrywek jakie dają smartfony czy komputery, zachęcanie ludzi do rezygnacji z jazdy samochodem na rzecz rowerów może w znacznej mierze przyczynić się do ograniczenia emisji spalin samochodowych oraz pozytywnie wpłynąć na zdrowie. Postanowiliśmy wykorzystać potencjał miejsca, w którym się znajdujemy i zaproponować lokalnej społeczności inicjatywę, która będzie promować sportowe podejście do życia, piękne okolice Turawy i Opola, przyczyniać się do poprawy zdrowia, a przede wszystkim realizować marzenia szczególnie tego potrzebujących podopiecznych Fundacji „Mam Marzenie”. Z sukcesem udaje nam się to już od 7 lat i pragniemy dalej kontynuować tę strategię” – mówi Agnieszka Pyzanowicz-Francke, Dyrektor Centrum Handlowego Turawa Park.

author avatar
Valkea Media SA

1 2

O autorze