loader

P&G, Eurocash oraz Piotr i Paweł wspólnie na rzecz przyszłych mistrzów polskiego sportu

 

Ruszyła akcja na rzecz programu „Polskie Nadzieje Olimpijskie” prowadzona przez P&G we współpracy z sieciami Eurocash oraz Piotr i Paweł. Do końca grudnia br. kupując wybrane produkty P&G, takie jak Pampers, Ariel, Lenor czy Gillette, w sklepach grupy Eurocash oraz Piotr i Paweł, konsumenci mogą wesprzeć młodych sportowców, a także rozwój dzieci chorych i niepełnosprawnych poprzez sport. Ambasadorką akcji została mistrzyni olimpijska, świata i Europy, Otylia Jędrzejczak.

 

„Polskie Nadzieje Olimpijskie” to program prowadzony przez Polską Fundację Olimpijską przy Polskim Komitecie Olimpijskim oraz Fundację Polsat, we współpracy z Procter & Gamble, Telewizją  Polsat, PGNiG oraz Grey Group. W ciągu dwóch lat trwania programu, przekazano 22 granty na rzecz instytucji zajmujących się organizacją zajęć sportowych dla dzieci i młodzieży w całej Polsce. 

 

Naszym celem jest wsparcie organizacji sportowych, które pomagają młodym sportowcom doskonalić ich umiejętności. Pragniemy inwestować w programy innowacyjne, inspirowane najnowocześniejszymi metodami szkolenia, które wspierają najbardziej utalentowaną polską młodzież w ich dążeniach na olimpijski szczyt – wyjaśnia Włodzimierz Kleniewski, dyrektor Polskiej Fundacji Olimpijskiej.

 

„Polskie Nadzieje Olimpijskie” to inicjatywa na rzecz propagowania i rozwijania sportu oraz aktywności fizycznej także wśród dzieci chorych i niepełnosprawnych. Dla dzieci chorych i niepełnosprawnych sport stanowi szansę na pełniejsze uczestnictwo w życiu społecznym, rozwija osobowość, dodaje pewności siebie, buduje wiarę we własne możliwości. Każdy ich wysiłek jest na miarę medalu olimpijskiego, a my pragniemy dać im możliwość podejmowania tych wysiłków – mówi Krystyna Aldridge-Holc, prezes Fundacji Polsat.

 

Partnerem-założycielem programu „Polskie Nadzieje Olimpijskie” jest firma Procter & Gamble, której produkty są obecne w niemal każdym gospodarstwie domowym w Polsce. Jako partner Ruchu Olimpijskiego, od kilku lat angażujemy się w działania, także społeczne, na rzecz sportu. Wyrazem tego zaangażowania jest program „Polskie Nadzieje Olimpijskie”, do którego po raz pierwszy zaprosiliśmy także naszych partnerów handlowych i konsumentów, by wspólnie z nami wspierali jego szczytny cel – mówi Jakub Gawroński, Dyrektor ds. Rynku Tradycyjnego P&G.

 

1 2

O autorze