#DlaWiększejIdei
- Magdalena Kanoniak www.Radzka.pl
Najważniejszym elementem kampanii jest inspiRATOR! www.dlawiekszejidei.pl/inspirator, czyli zabawny quiz, za pomocą, którego każdy użytkownik dowiaduje się ile pieniędzy może miesięcznie i rocznie zaoszczędzić zmieniając swoje przyzwyczajenia. Najciekawsze porady są prezentowane w formie #hashtagów popularnych w komunikacji internetowej, na których opiera się cała akcja.
Dodatkowo na stronie www.dlawiekszejidei.pl prowadzony jest konkurs na najlepszy film prezentujący Większą Ideę na oszczędzanie i sposób na jej realizację. W pierwszym etapie konkursu, w którym uczestnicy mogą zdobyć nagrody tygodnia (Amazon Kindle), głosują internauci. Spośród 5 najwyżej ocenianych filmików jury wybiera co tydzień jednego zwycięzcę. W finale spośród 20 najwyżej ocenianych prac, blogerzy wspierający kampanię zadecydują, komu przyznają nagrody.
Jacek Gadzinowski przekaże zwycięzcy nagrodę w postaci kursu kitesurfingu IKO (1;2;3) lub freestyle. Fotograf w podróży kamerę Go Pro HERO 3 + Black Edition. Szafeczka inteligentną zabawkę Bo i Yana oraz iPad mini Retina. Radzka elegancką torebką FurlaCandy Satchel, a Sylwia Gaczorek rower Electra. Dodatkowo Idea Expert przyzna nagrodę specjalną. Wybrany autor otrzyma wyjątkowy skuter Romet Retro.
Kreacje w ramach akcji pojawią się na kanale YouTube, VOD, TVNPlayer oraz mediach społecznościowych.
Podczas trwania kampanii klienci odwiedzający oddziały Idea Expert otrzymają naklejki
w formie #hashtagów, które będą im przypominały o sposobach na codzienne oszczędzanie.
- Kreacja: Golden Submarine
- Produkcja: Golden Submarine
- Planowanie i zakup mediów: Sales&More
- Social media: Valkea Social Media
Kampania rusza 22 września.