EFL: co trzeci klient wybrał ofertę firmy, bo może samodzielnie regulować wysokość rat
EFL: co trzeci klient wybrał ofertę firmy, bo może samodzielnie regulować wysokość rat
70% klientów EFL ma włączony „Leasing Swobodny”, który pozwala na zmianę harmonogramu spłat w czasie trwania umowy leasingowej. Co więcej, 32% leasingobiorców zdecydowało się na współpracę z EFL właśnie z uwagi na dostępność takiej usługi. Bo „jeśli biznes kręci się szybciej, przedsiębiorca może zwiększyć ratę leasingu, jeśli wolniej – zmniejszyć ją”.
– Każda nasza propozycja, z którą wychodzimy do klientów, to wynikowa wielu elementów takich jak doświadczenie, analiza zalet i wad naszych usług, działania konkurencji czy wyniki badań satysfakcji klientów. Nie inaczej było z produktem „Leasing Swobodny”. W związku z tym, że przedsiębiorcy, w ślad za konsumentami, coraz bardziej stawiają na elastyczność i oczekują jej od swoich partnerów biznesowych, zaprojektowaliśmy ofertę, która pozwala samodzielnie zarządzać umową leasingową, nawet w czasie jej trwania. Jak wynika z naszych badań ewaluacyjnych, propozycja okazała się trafiona. Nie tylko stanowi istotny czynnik wyboru oferty leasingowej, ale i wyróżnia nas wśród konkurencji – mówi Radosław Wożniak , wiceprezes EFL.
W opinii leasingobiorców
Z badania satysfakcji i opinii klientów, które EFL przeprowadził na przełomie marca i kwietnia 2017 roku wynika, że dostępność usługi „Leasing Swobodny” przyczynił się do wyboru oferty EFL w przypadku aż 32% klientów firmy. Kolejnym potwierdzeniem atrakcyjności oferty jest fakt, że 62% leasingobiorców postrzega „Leasing Swobodny” jako wyróżnik EFL na tle konkurencji. Ponadto, blisko 8 na 10 badanych uważa, że może być to czynnik istotny przy wyborze oferty leasing. Usługę „Leasing Swobodny” ma włączoną 70% klientów EFL.