loader

Czas odkrywać mleczne smaki

„W Polsce mamy wiele do zaoferowania – od wyśmienitych produktów mlecznych, po kreatywne sposoby ich wykorzystania w każdej kuchni, każdego dnia. Dlatego zorganizowaliśmy kampanię pod hasłem „Polskie produkty mleczne każdego dnia”, żeby jeszcze bardziej zachęcić Polaków do mlecznych smaków  – powiedział Waldemar Broś, Prezes Zarządu Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich Zw. Rew.

Kampania została sfinansowana z Funduszu Promocji Mleka. Jej celem jest przedstawienie korzyści płynących z codziennego spożywania polskich produktów mlecznych, zarówno dla zdrowia, jak i kulinarnych doznań. Akcja ma zasięg ogólnopolski i skierowana jest do szerokiego grona odbiorców – od najmłodszych, przez młodzież, dorosłych, aż po seniorów.

Organizatorzy stawiają na edukację, chcąc podnieść świadomość społeczną na temat wartości odżywczej produktów mlecznych, jak również procesów związanych z produkcją i przetwórstwem mleka. Starają się dotrzeć do Polaków z informacją o korzyściach płynących z codziennego spożywania produktów mlecznych. Nie tylko promują te produkty, ale także zwiększają wiedzę społeczeństwa o jakości produktów mlecznych, co pozwala na budowanie pozytywnego wizerunku całego sektora mlecznego.

Dlatego „Polskie produkty mleczne każdego dnia” to nie tylko hasło, ale przede wszystkim szereg działań promocyjnych i edukacyjnych, które odbędą się od czerwca do grudnia 2023 roku. Aktywności te pojawią się zarówno w telewizji, jak i w internecie.

W 9 odcinkach „Pytania na Śniadanie” w TVP2, w kącikach kulinarnych zaprezentujemy propozycje mlecznych dań na każdy posiłek dnia – od energetycznego śniadania, po syty obiad, aż do lekkiej kolacji. Pokazane dania zostaną podane w estetyczny sposób, z dbałością o detal, a do każdej propozycji zostaną dodane informacje o mleku i jego przetworach.

Dla miłośników tradycyjnych dań, organizatorzy kampanii przygotowali serię programów kulinarnych „Nasze najpyszniejsze”. Gospodarzem odcinków został Kuba Steuermark, znany i ceniony kucharz, który wraz z laureatkami i finalistkami konkursu Miss Polonia, będzie kulinarnie podróżować po różnych regionach Polski. W programie widzowie zobaczą tradycyjne przepisy na dania, w których kluczową rolę odgrywają mleko i jego przetwory.

Kampania nie ominie również internetu. Z myślą o użytkownikach mediów społecznościowych, powstały specjalnie przygotowane profile na Facebooku (https://www.facebook.com/polskie.produkty.mleczne/) i Instagramie (https://www.instagram.com/mlekokazdegodnia/), gdzie do końca grudnia będą publikowane posty z kulinarnymi inspiracjami, ciekawostkami i poradami dotyczącymi mleka i jego przetworów.

Kuba Steuermark, na swoim profilu na Facebooku (https://www.facebook.com/KubaSteuermark), poprowadzi cykl krótkich filmów, w których razem z gościem opowie, dlaczego mleko i jego przetwory są tak ważne w diecie różnych grup wiekowych. Z kolei, influencerka, Magda Rudak (https://www.instagram.com/kabeliska/), podzieli się swoimi mlecznymi inspiracjami. Na swoim profilu, Magda pokaże, jak często korzysta z produktów mlecznych w swojej kuchni i zaproponuje smaczne dania do samodzielnego przygotowania.

Dla fanów podcastów, organizatorzy przygotowali odcinki „Mlecznego podcastu”, które pojawią się w sieci jesienią. W nich, wspólnie z dietetykiem, zostaną przedstawione produkty mleczne i ich pozytywny wpływ na nasze zdrowie.

Zapraszamy wszystkich do aktywnego śledzenia kampanii i odkrywania mlecznych inspiracji. Polskie produkty mleczne to coś więcej niż tylko element diety – to tradycja i smak, który warto docenić na co dzień. Pamiętajmy o tym, korzystając z polskich produktów mlecznych.

Organizatorem kampanii „Polskie produkty mleczne każdego dnia” jest Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich Zw. Rew. w Warszawie. Partnerami są: Niezależny Samorządny Związek Zawodowy Rolników Indywidualnych SOLIDARNOŚĆ i Polski Związek Zawodowy Rolników. Patronat nad całością działań objęła Fundacja Instytut Matki i Dziecka.

Kampania sfinansowana z Funduszu Promocji Mleka.

author avatar
Capital24.tv
Capital24.tv - Nakręcamy biznes! Capital24.tv to pierwsza w Polsce internetowa telewizja biznesowa, która dostarcza wartościowe informacje, analizy oraz ekspertyzy związane z rynkiem gospodarczym i finansowym. Serwis został stworzony przez zespół doświadczonych dziennikarzy i ekspertów, którzy prezentują treści w przystępnej i atrakcyjnej formie. Platforma umożliwia firmom założenie bezpłatnych profili, na których mogą publikować wiadomości, zdjęcia, podcasty oraz wideo, a także zintegrować je z kontem na YouTube. Dzięki licencji Creative Commons, treści zamieszczone na Capital24.tv są dostępne dla dziennikarzy i blogerów do bezpłatnego pobierania i udostępniania, co sprzyja szerzeniu wiedzy na temat polskiego biznesu i rynku kapitałowego.
O autorze