loader

B&B HOTELS stawia na rozwój pracowników

Choć ma już w Polsce 14 hoteli, sieć B&B HOTELS to nie tylko komfortowe, doskonale zlokalizowane w przestrzeni miejskiej obiekty noclegowe oferujące gościom jakość w korzystnej cenie. To także świetne miejsce stwarzające duże możliwości rozwijania i doskonalenia swoich kompetencji, zdobywania nowych umiejętności czy awansu zawodowego. Wystarczy prześledzić przebieg kariery jej pracowników, by zauważyć, że nie brakuje wśród nich osób, które zanim zostały managerami czy dyrektorami, zaczynały od pracy na stanowiskach operacyjnych.

Od momentu otwarcia pierwszego B&B HOTELU w naszym kraju minęło już 12 lat. Dzisiaj jest ich już 14, a wiadomo, że w przygotowaniu są kolejne inwestycje. B&B HOTELS planuje bowiem przyspieszyć tempo otwarć nowych hoteli w Polsce tak, by w długoterminowej perspektywie stać się liderem w segmencie value for money. Warto przy tym zauważyć, że wraz z rozwojem sieci swoje kariery zawodowe rozwijają także jej pracownicy.

– Jesteśmy firmą, która stawia w dużym stopniu na awanse wewnętrzne. Wśród dyrektorów, stojących obecnie na czele naszych hoteli, są między innymi osoby, które zaczynały budować swoje kariery od stanowisk operacyjnych, na przykład od pracy w recepcji – mówi Łukasz Kaleta, Dyrektor Operacyjny B&B HOTELS Polska, który sam doskonale zna smak awansu wewnętrznego. W 2013 roku wprowadzał na rynek trzeci hotel sieci w naszym kraju – B&B HOTEL Wrocław Centrum.

Przykładów fascynujących ścieżek kariery w B&B HOTELS jest wiele. Oto kilka z nich.

Małgorzata Mazurkiewicz jest związana z B&B HOTELS od 2010 roku, kiedy to objęła stanowisko recepcjonistki w nowo otwieranym wówczas B&B HOTEL Toruń – pierwszym obiekcie sieci w naszym kraju. W 2013 r. awansowała na Specjalistę ds. Sprzedaży B&B HOTEL Warszawa-Okęcie. W kwietniu 2014 r. została Kierownikiem Recepcji, a w lipcu otrzymała i przyjęła nominację na Zastępcę Dyrektora tegoż hotelu. W 2017 roku podjęła kolejne wyzwanie, obejmując stanowisko Dyrektora nowo otwieranego B&B HOTEL Kraków Centrum.

Prawie od początku z siecią współpracuje także Kamil Piaskowski, któremu w październiku 2011 roku powierzono funkcję Zastępcy Dyrektora B&B HOTEL Warszawa-Okęcie. W maju 2014 r. stanął na czele B&B HOTEL Toruń, gdzie od stycznia 2018 r. pełnił także funkcję PMS Managera. Od maja 2023 r. sprawuje nową rolę w strukturach B&B HOTELS Polska – jest Country PMS Managerem.

Długie relacje z tą międzynarodową siecią hotelową łączą także Joannę Moroz-Czermińską, która od 2011 roku jest związana z B&B HOTEL Toruń. Zaczynała tam jako recepcjonistka, by w kwietniu 2016 r. awansować na Zastępcę Dyrektora, a w maju 2023 na  Dyrektora Hotelu.

1 2

O autorze