loader

Związek Firm PR wybrał nowy zarząd

Podczas Walnego Zgromadzenia Członków Związku Firm Public Relations, które odbyło się 22 kwietnia 2021 roku, wybrano nowy skład Zarządu.

W wyniku głosowania, w pięcioosobowym zarządzie znaleźli się: Klara Banaszewska, Dyrektor Generalna Grayling Poland, Małgorzata Bogusz, Managing Partner, Public Affairs Director, Vision Group, Katarzyna Życińska, Prezes 38 Content Communication, Dirk Aarts, Managing Partner 24/7Communication, którzy objęli funkcje Wiceprezesów. Ponadto Małgorzata Bogusz będzie pełnić funkcję Skarbnika ZFPR. Stanowisko Prezesa objął Sebastian Stępak, CEO CEE w agencji MSL. Kadencja wybranego Zarządu będzie trwała do 2022 roku.

Klara Banaszewska – od 2016 roku kieruje agencją Grayling Poland, z którą związana jest od 15 lat. Od 2019 roku jest członkinią europejskiego zarządu Grayling, reprezentującą największy rynek w regionie CEE. Posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu kompleksowych strategii komunikacji w obszarach: public affairs, komunikacji korporacyjnej oraz zarządzania zmianą. Klara jest członkinią Rady Programowej Leadership Academy for Poland, członkinią rady fundacji Social Impact Alliance for CEE i jurorką w konkursie branży PR Złote Spinacze.

Małgorzata Bogusz – jest współzałożycielem oraz Partnerem Zarządzającym Vision Group oraz ekspertem w dziedzinie Public Affairs i lobbyingu. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy dla firm z sektora farmaceutycznego i finansowego, jak również w doradztwie dla sektora publicznego. Koordynowała i realizowała krajowe oraz międzynarodowe kampanie public relations i public affairs, które otrzymały liczne nominacje i prestiżowe nagrody. Jest również koordynatorem projektów i współautorem publikacji naukowych z zakresu polityki senioralnej, innowacji i biotechnologii.

Katarzyna Życińska – twórczyni 38 Content Communication i 38GROUP. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży mediowej i marketingowej, zdobyte m.in. w Grupie Starcom MediaVest, EuroZet oraz firmie FERAX. Specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu strategii PR i content marketingowych w obszarach: PR produktowy, komunikacja korporacyjna, komunikacja społeczna.

Dirk Aarts – zdobywał wykształcenie wyższe w Heerlen Hogeschool, Holandia oraz na Uniwersytecie Erazma, Rotterdam School of Management. Do 2003 roku pracował jako marketingowiec dla sieci restauracji PepsiCo i koncernu piwowarskiego Palm Breweries. Po czterech latach dołączył do 24/7PR jako partner i współzarządzający agencją.

Sebastian Stępak – posiada blisko 20 lat doświadczenia w branży public relations. Rozpoczął karierę zawodową w agencji Ciszewski PR, pracował również w Sigmie i Graylingu. W 2011 roku powrócił do pierwszej agencji, MSL przejętej przez Grupę Publicis gdzie pracuje nieprzerwanie od 10 lat. Był jurorem w wielu konkursach, m.in. Cannes Lions, SABRE, Young Creatives, Złotych Spinaczach, CLIO Awards, KTR i wielu innych. Sebastian pełnił również funkcję wiceprezesa ZFPR w latach 2015-2017 i 2017-2019.

Zgodnie ze statutem ZFPR do kompetencji Zarządu należy m. in.: planowanie i kierowanie bieżącą pracą Związku, reprezentowanie Związku na zewnątrz, zarządzanie majątkiem i funduszami oraz podejmowanie uchwał dotyczących członkostwa w Związku.

Zarząd w nowym składzie skupi się przede wszystkim na inicjatywach mających wspomóc biznesowo wszystkich zrzeszonych w organizacji, silnej promocji profesjonalnych standardów w branży PR, działaniach mających na celu nawiązanie dialogu z administracją publiczną i sferą rządową oraz kluczowych projektach, takich jak konkurs Złote Spinacze, który od lat pozostaje największym wydarzeniem branżowym w Polsce.

 

author avatar
Capital24.tv
Capital24.tv - Nakręcamy biznes! Capital24.tv to pierwsza w Polsce internetowa telewizja biznesowa, która dostarcza wartościowe informacje, analizy oraz ekspertyzy związane z rynkiem gospodarczym i finansowym. Serwis został stworzony przez zespół doświadczonych dziennikarzy i ekspertów, którzy prezentują treści w przystępnej i atrakcyjnej formie. Platforma umożliwia firmom założenie bezpłatnych profili, na których mogą publikować wiadomości, zdjęcia, podcasty oraz wideo, a także zintegrować je z kontem na YouTube. Dzięki licencji Creative Commons, treści zamieszczone na Capital24.tv są dostępne dla dziennikarzy i blogerów do bezpłatnego pobierania i udostępniania, co sprzyja szerzeniu wiedzy na temat polskiego biznesu i rynku kapitałowego.

1 2

O autorze