loader

Wideorozmowa z doradcą Credit Agricole

Credit Agricole wdrożył innowacyjną usługę dla nowych klientów – spotkania w formie wideorozmowy. Dzięki temu klienci mogą liczyć na zdalne wsparcie doradcy w procesie zakładania konta.

 

Wideorozmowa z doradcą to najnowszy kanał kontaktu w Credit Agricole. Narzędzie jest odpowiedzią na sugestie klientów i zmieniające się potrzeby w zakresie korzystania z bankowości. Coraz więcej klientów oczekuje zdalnego kontaktu z bankiem, bez konieczności wychodzenia z domu. Podczas spotkania w formie wideorozmowy doradca przedstawi ofertę banku, pomoże dopasować pakiet konta oraz przeprowadzi klienta przez proces zakupu produktu bezpośrednio na jego urządzeniu.

 

– Cieszymy się, że nowa forma spotkania została pozytywnie oceniona podczas testów Family&Friends i wdrożona w naszym banku. Osoby testujące deklarowały, że będą polecać wideorozmowę oraz korzystać z takiej formy kontaktu z bankiem w przyszłości. Spotkanie z klientem w formie wideorozmowy zamiast tradycyjnej wizyty w placówce to pierwszy krok milowy w koncepcji rozwoju tego kanału. Naszym celem jest dotarcie do klientów, którzy preferują zdalną obsługę, są gotowi na budowanie relacji online z doradcą banku lub nie mają czasu na regularne wizyty w stacjonarnych punktach sprzedaży – podkreśla Monika Krygier, Manager Wsparcia Sieci Sprzedaży.

Jeszcze w tym roku Credit Agricole chce zwiększyć dostępność wideorozmowy w wielu sekcjach na stronie banku. W kolejnym roku bank planuje udostępnić możliwość zadzwonienia do doradcy z aplikacji CA24 Mobile, a w dalszej perspektywie umożliwić umawianie spotkań wideo pomiędzy doradcą i klientem. Docelowo, podczas spotkania w formie wideorozmowy klient będzie mógł uzyskać informacje o szerokiej ofercie banku oraz kupić wybrane produkty.

Wideorozmowa jest dostępna na stronie banku w sekcji kont osobistych, w dni robocze, w godzinach 10:00-15:00Aktualnie usługa skierowana jest do nowych klientów. 

author avatar
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Credit Agricole Bank Polska jest bankiem uniwersalnym, który od blisko 20 lat funkcjonuje na polskim rynku i jest jednym z najczęściej polecanych banków w Polsce. Działa w obszarze bankowości detalicznej, korporacyjnej, rolniczej, małych i średnich przedsiębiorstw oraz w obszarze consumer finance. Jest częścią Grupy Crédit Agricole, która znajduje się wśród 10 największych banków na świecie pod względem wartości aktywów, działa w 47 krajach na świecie i obsługuje ponad 51 milionów klientów.
O autorze