loader

Toruń: Paczkomat INPOST Urząd 24

Firma InPost uruchomiła specjalistyczny Paczkomat® InPost Urząd24 w Toruniu. Pozwala on mieszkańcom załatwiać sprawy urzędowe bez potrzeby wchodzenia do budynku i bezpośredniego kontaktu z urzędnikami. Dokumenty do Paczkomatu® TOR25M Wały gen. Sikorskiego 25 można nadać z dowolnego Paczkomatu® w Toruniu i okolicach, a informację o możliwości odbioru decyzji mieszkaniec otrzyma przez aplikację InPost, wiadomość email i/lub SMS.

Usługa InPost Urząd 24 jest dostępna w w kilkunastu miastach w Polsce, w Toruniu specjalny Paczkomat® stanął przed budynkiem Wydziału Obsługi Mieszkańców.

– InPost Urząd24 to nie tylko przyspieszenie procedur, wygoda i bezpieczeństwo dla mieszkańców oraz ułatwienie obsługi klientów dla urzędników. To nowy trend w relacjach na linii urząd – mieszkańcy, który doskonale sprawdza się w pandemii, ale pozostanie już na trwałe w ramach relacji z obywatelami. Efektywność tej usługi pokazuje, że także w przyszłości będzie ona coraz bardziej popularna. Coraz więcej miast i gmin poszukuje takich rozwiązań, dzięki czemu mogą także lepiej zarządzać sprawami urzędowymi i obniżać koszty działania – podkreśla Rafał Brzoska, prezes InPost.

W Toruniu paczkomat pozwoli na szybszą i bardziej efektywną obsługę mieszkańców.

– Trwająca już prawie rok pandemia COVID-19 sprawiła, że musieliśmy ograniczyć kontakty bezpośrednie. Możliwość załatwienia sprawy przez Paczkomat® InPost Urząd24 daje szansę na szybkie i bezpieczne kontakty z Wydziałem Obsługi Mieszkańców. Zachęcam Państwa do korzystania z naszego Paczkomatu®! – apeluje prezydent Torunia Michał Zaleski.

Jakie sprawy można załatwić w Paczkomacie przy Urzędzie Miasta Torunia?

Prawo Jazdy:

•    złożenie do depozytu dokumentu prawa jazdy;

•    złożenie oryginałów badań lekarskich, psychologicznych i kursu reedukacyjnego;

•    zgłoszenie rozpoczęcia kursu przez OSK;

•    złożenie zaświadczenia o odbyciu kursu przez instruktorów.

•    Sprawy, w których wnioskodawca może złożyć wniosek za pośrednictwem paczkomatu, ale po odbiór decyzji oraz dokumentów musi stawić się osobiście: o wydanie profilu kandydata na kierowcę (PKK)

Rejestracja Pojazdów:

•    zgłoszenie zbycia/nabycia pojazdu (wniosek oraz opis załatwienia sprawy

•    wyrobienie wtórnika dowodu rejestracyjnego w przypadku jego utraty

•    wyrobienie wtórnika dowodu rejestracyjnego w przypadku jego zniszczenia

•    wyrobienie wtórnika karty pojazdu

•    wyrobienie wtórnika tablic rejestracyjnych

•    wyrobienie nalepki kontrolnej

Czytaj dalej
Następna strona
O autorze