loader

Maciej Zakościelny zaufał polskiej marce kosmetyków dla mężczyzn

Maciej Zakościelny zaangażuje się w rozwój polskiej pielęgnacyjnej marki dla mężczyzn True men skin care. Znany aktor filmowy, teatralny i telewizyjny został ambasadorem marki stając się jednocześnie akcjonariuszem spółki FerrumLabs, właściciela marki. Wsparcie marki przez Zakościelnego następuje w trakcie realizowanej przez spółkę kampanii crowdinvestingowej, która potrwa do 24 września. W perspektywie FerrumLabs jest też debiut na NewConnect.

True™ men skin care to polska, pielęgnacyjna marka stworzona z myślą o nowoczesnych, dbających o siebie mężczyznach. Filozofia marki zakłada tworzenie kosmetyków zapewniających prosty, codzienny rytuał pielęgnacyjny, opartych na wiedzy oraz osiągnięciach biotechnologii i nauki. Właścicielem i producentem marki jest FerrumLabs S.A, a pomysłodawcą przedsięwzięcia doświadczony biznesmen Maciej Adamaszek. Będąc entuzjastą sportu i zdrowego trybu życia, z wiekiem zaczął on zwracać coraz większą uwagę nie tylko na swoją kondycję fizyczną, ale także na wygląd i stan skóry twarzy. W tym dostrzegł niszę rynkową zakładającą – wzorem Europy Zachodniej – dynamiczny rozwój ekologicznych kosmetyków dla mężczyzn. Do swojej wizji przekonał Macieja Zakościelnego. Aktor zdecydował się na zainwestowanie w akcje FerrumLabs SA.

– Cieszę się, że stałem się częścią True men skin care i wraz z Maciejem Adamaszkiem będę współpracował przy tworzeniu polskiej marki kosmetyków dla mężczyzn z której filozofią mogę się identyfikować. Jestem przekonany, że rozwój branży męskiej pielęgnacji, który w ostatnich latach mogliśmy obserwować na Zachodzie, będzie następował i u nas. Poza możliwością wejścia w perspektywiczną niszę branżową, nie bez znaczenia dla mojej decyzji o inwestycji był także proekologiczny aspekt produkcyjny kosmetyków oraz ich wysoka jakość – mówi Maciej Zakościelny, znany aktor filmowy, teatralny i telewizyjny.

Wejście w projekt Macieja Zakościelnego potwierdza potencjał marki, która w styczniu br. przebojem zadebiutowała na rynku męskiej pielęgnacji. Pierwsza linia produktów marki uwzględnia krem nawilżający na dzień oraz regenerujący krem do twarzy na noc. Są one dostępne w sprzedaży online, jak i w salonach kosmetycznych i barberskich w całej Polsce. Mimo młodego stażu, marka od początku stawia na międzynarodową ekspansję oraz budowanie silnego zaplecza dystrybucyjnego. Dzięki współpracy z Amazon Prime oraz międzynarodowymi drogeriami kosmetycznymi Notino i MakeUp kosmetyki marki True men skin care docierają już do konsumentów z ponad 24 krajów europejskich. Marka ma też ambitne plany finansowe. W ciągu roku od zakończenia emisji celem spółki jest wypracowanie przychodu w skali roku na poziomie 1 mln zł. Kolejny krok to osiągnięcie w ciągu od 2 do 3 lat od zakończenia emisji crowdinvestingowej silnej marki o wartości sprzedaży na poziomie 4,5 mln zł rocznie.

Właściciel marki, Maciej Adamaszek wierzy, że ambasador i jednocześnie akcjonariusz True men skin care w osobie Macieja Zakościelnego wzniesie markę na zupełnie nowy poziom.

– Podjęcie współpracy biznesowej z Maciejem Zakościelnym to doskonała wiadomość dla firmy oraz akcjonariuszy. Fakt, że gwiazda takiej rangi docenia wschodzącą markę, zawierza naszej idei i inwestuje własne środki w biznes, któremu poświeciliśmy ostatnie 2 lata swojego życia, jest ogromnym „kopem motywacyjnym” dla dalszego rozwoju. Już teraz, po kilku miesiącach działalności, osiągamy średnio ponad 100 proc. wzrostów sprzedaży w ujęciu miesięcznym. Wierzę, że wspólnie z Maćkiem zbudujemy jeszcze większą świadomość marki, która przełoży się na jeszcze lepsze wyniki finansowe naszej spółki – mówi Maciej Adamaszek, prezes FerrumLabs i właściciel marki True™ men skin care.

Ostatnia prosta kampanii crowdinvestingowej True men skin care

1 2

O autorze