loader

Certyfikat „HR Najwyższej Jakości 2022” dla CABP

Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Zasobami Ludzkimi przyznało bankowi Credit Agricole certyfikat „HR Najwyższej Jakości 2022”. W ten sposób wyróżniane są firmy, które wyznaczają trendy w zarządzaniu zasobami ludzkimi na polskim rynku i promują wysokie standardy zarządzania w tym obszarze.

 

Certyfikaty przyznawane są raz w roku, na podstawie badania ankietowego, które obejmuje całość procesów HR oraz analizy wybranego projektu HR.

 

W przypadku Credit Agricole organizatorzy wzięli pod uwagę całość działań w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi: przede wszystkim posiadanie przez bank strategii HR i wskaźników pomiaru efektywności procesów. Wysoką ocenę zyskały również: rekrutacja i selekcja, wdrożenie i adaptacja nowych pracowników, szkolenia i rozwój, polityka wynagrodzeń, obecność programów wspierających zaangażowanie, kulturę organizacyjną, well being i zdrowie pracowników oraz rozwiązania dotyczące pracy zdalnej.

 

Doceniona została również realizacja programu rozwojowego Move&Co. dla middle-managerów. Wysoko oceniona została zwłaszcza precyzyjne określona grupa docelowa, różnorodność oferty rozwojowej oraz duże zaangażowanie uczestników programu.

 

Pracodawcy wyróżnieni przyznaniem certyfikatu „HR Najwyższej Jakości”, to organizacje, które wyznaczają trendy w zarządzaniu zasobami ludzkimi i promują wysokie standardy zarządzania zasobami ludzkimi w Polsce. W 2022 r. Oprócz Credit Agricole certyfikaty zdobyli również m.in. Tauron, Orange, IBM, ING czy Leroy Merlin.

author avatar
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Credit Agricole Bank Polska jest bankiem uniwersalnym, który od blisko 20 lat funkcjonuje na polskim rynku i jest jednym z najczęściej polecanych banków w Polsce. Działa w obszarze bankowości detalicznej, korporacyjnej, rolniczej, małych i średnich przedsiębiorstw oraz w obszarze consumer finance. Jest częścią Grupy Crédit Agricole, która znajduje się wśród 10 największych banków na świecie pod względem wartości aktywów, działa w 47 krajach na świecie i obsługuje ponad 51 milionów klientów.
O autorze