loader

7Technology wdraża platformę Webcon BPS u największego dostawcy wołowiny dla sieci McDonald’s

OSI Food Solutions Germany GmbH to firma należąca do światowego koncernu amerykańskiego OSI group dostarczającego mięso i wyroby garmażeryjne na całym świecie, między innymi dla sieci McDonald’s, wybrała platformę Webcon BPS do obsługi procesu wniosku zamówień kosztowych i inwestycyjnych. Wdrożenie przeprowadził partner Webcon – firma 7Technology.

OSI Food Solutions Germany GmbH jako firma pilotująca w grupie zdecydowała się na rozwiązanie usprawniające proces przepływu wniosków zamówień, aby zoptymalizować czas przeznaczany na obsługę wniosku zamówień i uzyskać pełną kontrolę nad ścieżką dokumentów w firmie – od ich wpłynięcia, rejestracji, poprzez akceptację, aż do zatwierdzenia wniosku. Dzięki temu managerowie na szczeblu lokalnym, europejskim i amerykańskim będą mieli nieograniczony wgląd do dokumentów w każdej chwili i z każdego miejsca, co przyspieszy proces decyzyjny i zapobiegnie niepotrzebnym przestojom hamującym realizację zobowiązań. 

Proces wniosków zamówień został przygotowany w taki sposób, by mógł być wykorzystany we wszystkich europejskich spółkach Grupy OSI. Grupa działa w trzynastu europejskich krajach.

Wdrożenie systemu Webcon BPS w OSI Food Solutions Germany GmbH przeprowadziła firma 7Technology, specjalizująca się w dostarczaniu rozwiązań informatycznych dla zakładów produkcyjnych i usługowych, przede wszystkim sektora rolno-spożywczego.

Zostaliśmy partnerem firmy Webcon dwa lata temu i dziś widać, że był to bardzo dobry krok. Potwierdza to także nasze wdrożenie w Grupie OSI. Webcon BPS – topowe oprogramowanie z zakresu Business Process Management – pozwala nam konkurować na rynkach międzynarodowych – mówi Tomasz Stefaniak, członek zarządu w 7Technology.

author avatar
Webcon
Webcon jest polską firmą, która od 2006 roku tworzy oprogramowanie klasy Business Process Management (BPM) dla platformy Microsoft SharePoint. Autorski system Webcon Business Process Suite wyróżnia się na rynku innowacyjną koncepcją technologiczną i biznesową, co jest doceniane przez największe krajowe i międzynarodowe przedsiębiorstwa. W gronie klientów Webcon znajdują się m.in.: Grupa TAURON, Intersport, LPP, Energa, Polskie Koleje Państwowe, Solar, Answear, Barlinek, Grupa Nowy Styl, a także nowojorska Haddad Brands (firma odpowiedzialna za obsługę takich marek jak: NIKE, Jordan, Converse, Levi’s).

1 2

O autorze