Nawigacja do robienia zakupów

Na przykład klient, który chciałby przyrządzić coś po meksykańsku, ale nie wie, jak zrobić, dajmy na to, guacamole, może nakazać urządzeniu poprowadzenie go do produktów potrzebnych do tego dania.
Może również nakazać poprowadzenie do produktów potrzebnych do kilku dań w odpowiedniej kolejności, jak najkrótszą drogą, a przy okazji trafi na deser w promocji, który pasuje do kuchni meksykańskiej.
„Daje to więc sprzedawcy możliwość zwiększenia sprzedaży produktów pokrewnych, a klientowi ułatwia dotarcie do szukanych produktów.” – podsumowuje Jella Segers z Philips Retail Lighting.
System można wykorzystać również jako narzędzie dla obsługi sklepu.
Na przykład pracownik otrzymuje tablet z instrukcjami wymiany produktów na półkach co tydzień, rozmieszczenia promocji lub zmiany ekspozycji poszczególnych towarów.
System lokalizacji wewnątrz pomieszczeń wspomaga urządzenia poprawiające wydajność pracy.