Biznes
Fractals – rozwiązanie zwiększające bezpieczeń¬stwo transakcji dla sektora finansowe¬go

- Łatwość i szybkość zarządzania – dzięki jednemu systemowi, zarządzanie ryzykiem odbywa się jednocześnie dla wszystkich kanałów (mobilne POS-y, bankomaty, e-commerce, tradycyjne kanały retailowe, inne); dodatkowo obsługa systemu nie wymaga głębokiej znajomości języków programowania;
- Ukierunkowanie – modele adaptacyjne są ukierunkowane na identyfikację konkretnych wzorców nadużyć lub nieprawidłowości w oparciu o reguły i dane historyczne, dotyczące zachowań konkretnego klienta;
- Zmniejszone ryzyko nadużyć i wykorzystywania danych z kart płatniczych – rozwiązanie z certyfikatem PA-DSS;
- Możliwość dogłębnej analizy – dzięki szczegółowemu raportowaniu występujących wydarzeń; Black list, White list, Grey list;
- Szybkość i swoboda – modyfikacje reakcji podejmowanych przez pracownika banku w odpowiedzi na podejrzenie próby oszustwa;
- Uniwersalność – Transaction Services Hub pozwala na integrację danych z różnych systemów i baz danych dzięki zastosowaniu Massage Mapper; Fractals jest niezależne od aktualnie używanej platformy HW i SW; praca w trybach: real-time, batch.
Z danych Związku Banków Polskich (ZBP) w czwartym kwartale 2015 r. liczba aktywnych klientów indywidualnych bankowości internetowej w Polsce przekroczyła 14,5 mln osób, a w przypadku sektora małych i średnich przedsiębiorstw aktywnych klientów jest 1,3 mln. Odpowiedzialność za ich bezpieczeństwo spoczywa też na bankach, oprogramowanie, edukacja klientów i pracowników z zakresu bezpieczeństwa oraz inwestycje w innowacje są skutecznym sposobem na wzmocnienie swojej rynkowej pozycji i wkroczenie w kolejny etap rozwoju rynku finansowego i bankowego.
Dodatkowe informacje:
Anita Banach
Marketing Sales Support, NCR Corporation
tel: +48 22 43 07 101
e-mail: [email protected]
Więcej na: https://www.facebook.com/ncrpolska