Nowy eBank w CABP

Użytkonicy nowego eBanku w prosty sposób mogą zarządzać swoimi kartami płatniczymi – sami zmienią kod PIN, zablokują i odblokują kartę czy zamówią nową. Łatwiej im będzie także zarządzać swoimi finansami. Bank przygotował tzw. menadżera finansów, który kategoryzuje wydatki i w prosty sposób prezentuje, na co wydajemy najwięcej pieniędzy. Pomocny w analizie ogólnej sytuacji będzie także ekran bilansu środków i zobowiązań. Pokazuje on w jednym miejscu środki dostępne na rachunkach bieżących, oszczędnościach i inwestycjach oraz zobowiązania na kartach kredytowych oraz kredytach.
Bank pomyślał o klientach niewidomych i niedowidzących. Nowy serwis internetowy został wyposażony w tzw. wersję kontrastową, która ułatwia odczytywanie treści osobom słabo widzącym. Klienci niewidomi mogą skorzystać z programów typu screen reader i obsługiwać system na podstawie odczytywanych przez zewnętrzne oprogramowanie nazw przycisków, etykiet czy innych treści ekranowych.