EFL: co trzeci klient wybrał ofertę firmy, bo może samodzielnie regulować wysokość rat
Przedsiębiorca sam ustala wysokość rat
Usługa „Leasing Swobodny” pozwala na samodzielne zarządzanie wysokością rat leasingowych w celu dopasowania ich do bieżącej płynności finansowej firmy. Dzięki takiemu rozwiązaniu, przedsiębiorca ma możliwość szybkiej reakcji na sytuację na rynku, na którym funkcjonuje. Leasing Swobodny jest dodatkowo narzędziem wspierającym rozwój firmy w przypadku, gdy konieczna jest kumulacja środków, np. gdy przedsiębiorca rozpoczyna działalność na nowym rynku lub podpisuje duży kontrakt. W ramach usługi Leasingu Swobodnego klient może zmieniać wysokość miesięcznych zobowiązań wynikających z harmonogramu. Co więcej, nie potrzebuje w tym celu pisać wniosku, ani dzwonić do leasingodawcy. Wystarczy komputer z dostępem do Internetu i parę chwil spędzonych na portalu KlientEFL. Z usługi mogą skorzystać zarówno nowi jak i obecni klienci EFL podpisując umowę leasingu operacyjnego w polskiej walucie, przy zmiennej stopie procentowej oraz o wartości ofertowej nie przekraczającej kwoty 500 tys. zł.
Kampania reklamowa
22 maja br. EFL wystartował z telewizyjną i internetową kampanią „Leasingu Swobodnego” pod hasłem „Biznes kręci się raz szybciej, a raz wolniej". Celem kampanii jest promocja produktu „Leasing Swobodny”. Działania reklamowe obejmują telewizję i internet. Za strategię i kreację odpowiada butik marketingowy ADHD Warsaw, a za zakup i planowanie mediów – Reprise Media (grupa IPG Mediabrands). Więcej informacji na: https://www.youtube.com/watch?v=Pqb_FhFBPWI