Od jutra karty PayPass w Banku Pekao SA

Bieżący rok przyniósł również szereg zmian w bankowości elektronicznej. W lipcu ruszyła bankowość mobilna, która spotkała się z dużym zainteresowaniem klientów. W listopadzie korzystało z niej już 25 tysięcy unikalnych użytkowników. Natomiast od kwietnia klienci mogą korzystać z nowego, ergonomicznego i innowacyjnego serwisu transakcyjnego Pekao24.
W skali roku liczba użytkowników Pekao24 wzrosła o 26 proc. do 1,7 miliona osób. Dokonywali oni 500 tys. logowań dziennie, wykonując 4,5 miliona transakcji miesięcznie. Każdego dnia przybywało 1300 nowych użytkowników Pekao 24. W efekcie prawie 80 proc. transakcji klientów detalicznych w Banku Pekao dokonywanych jest za pośrednictwem kanałów elektronicznych.
Swoją aktywność w Internecie Pekao podkreśliło stworzeniem nowego portalu www.kredyty-hipoteczne.pekao.com.pl. Można tam znaleźć kompendium informacji dotyczących procesu kredytowego oraz zaawansowany kalkulator pozwalający wyliczyć wielkość raty (także w ramach programu Rodzina na Swoim). Za pomocą portalu klienci mogą umówić się również na wizytę w oddziale. Portal cieszy się dużą popularnością – miesięcznie odwiedza go ponad 100 tysięcy klientów, którzy wykonują ponad 70 tysięcy symulacji kredytowych.
– Rozumiejąc potrzeby klientów stworzyliśmy funkcjonalny portal hipoteczny. Jest on dla nich przewodnikiem przy podejmowaniu istotnych decyzji życiowych, a taką jest zakup własnego mieszkania lub domu. Nasz portal hipoteczny wyróżnia się przejrzystością, kompleksowością i zintegrowaniem z działalnością operacyjną banku. Dzięki temu nasi klienci mogą liczyć na szybki kontakt i fachową poradę doradcy hipotecznego – powiedział Grzegorz Piwowar.
(informacja prasowa)