loader

Jak małe firmy mogą rozwinąć sprzedaż za granicą? Pięć porad PayPal, aby podbić międzynarodowe rynki

 

  1. Zaplanuj swoje wejście na rynek – Gdy sprzedajesz produkty online, masz kilka możliwości wejścia na rynek międzynarodowy. Możesz zacząć od istniejących platform sprzedaży. Znane serwisy, takie jak eBay, umożliwiają dobre dotarcie do klientów przy niższych kosztach. Zanim przeznaczysz dużo pieniędzy na usprawnienie swojego sklepu internetowego, możesz na nich przetestować popyt na swoje produkty. Trochę bardziej zaawansowanym sposobem jest optymalizacja obecnej strony internetowej dla międzynarodowych klientów zaczynając od poinformowania o możliwości przyjmowania międzynarodowych zamówień z wyszczególnieniem krajów i kosztów dostawy. Najbardziej zaawansowaną opcją jest budowa strony internetowej przeznaczonej do obsługi klientów z zagranicy. Produkty i strategie, które działają w Polsce niekoniecznie sprawdzą się w innych krajach, więc docelowa strona internetowa daje pełną elastyczność w przedstawieniu Twojej oferty. Dedykowana strona internetowa daje także możliwość pozycjonowania jej w lokalnych wynikach wyszukiwania przeglądarek w krajach, w których sprzedajesz.

 

Wskazówka #5: Gdy już będziesz gotowy, możesz odwiedzić stronę PayPal PassPort, aby sprawdzić narzędzia, informacje, a także wskazówki, które pomogą Ci rozpocząć sprzedaż międzynarodową.

 

Handel transgraniczny zapewnia ogromny potencjał rozwoju, pozwala rozpocząć działalność w nowych krajach, a co najważniejsze dotrzeć do nowych klientów. Jeśli obierzesz ten kierunek, pamiętaj, aby weryfikować swoje doświadczenia. W ten sposób będziesz mieć pewność, że wszystko, od tłumaczenia opisów, przez przeliczanie walut po obliczanie kosztów dostawy, robisz właściwie. Z pewnością okaże się to pomocne w osiąganiu najlepszych rezultatów Twojej firmy.

 

***

 

O PayPal

 

Dzięki głębokiemu przekonaniu, że posiadanie dostępu do usług finansowych stwarza nowe możliwości, PayPal (Nasdaq: PYPL) angażuje się w demokratyzację usług finansowych, a także umożliwia ludziom oraz przedsiębiorcom udział i czerpanie korzyści płynących z gospodarki globalnej. Otwarta platforma płatności cyfrowych daje niemal 203 milionom aktywnych użytkowników PayPal zaufanie do nowych i skutecznych sposobów przeprowadzania transakcji, niezależnie od tego czy są one dokonywane online, za pomocą telefonu, aplikacji czy osobiście. Poprzez połączenie innowacji technologicznych i strategicznych partnerstw, PayPal tworzy lepsze sposoby zarządzania i przenoszenia pieniędzy. PayPal daje wybór oraz elastyczność podczas wysyłania i dokonywania płatności oraz otrzymywania środków finansowych. Platforma PayPal dostępna jest na 200 rynkach na całym świecie (włączając w to serwisy Braintree, Venmo i Xoom), umożliwia konsumentom i sprzedawcom otrzymywać pieniądze w ponad 100 walutach, wpłacać w 56 walutach oraz utrzymywać konto PayPal w 25 walutach. Więcej informacji na temat PayPal: https://www.paypal.com/about. Na temat PYPL: https://investor.paypal-corp.com

 


[1] https://wearesocial.com/special-reports/digital-in-2017-global-overview  

[2] European Ecommerce Europe 2017 https://www.ecommercewiki.org/Reports_Ecommerce_Foundation

 

[3] Ipsos PayPal Insight 2016

[4] Ipsos study conducted on behalf of PayPal, November 2014. Study was conducted across 22 markets and included approximately 17,600 global consumers.

[5] Ipsos PayPal Insight 2016

1 2

O autorze