loader

eService wprowadza nowoczesne terminale płatnicze dla przedsiębiorców

Przedsiębiorcy coraz częściej zdają sobie sprawę, że terminal płatniczy to nie tylko urządzenie zwiększające sprzedaż, ale też wizytówka firmy nowoczesnej i przyjaznej klientom – wynika z badań przeprowadzonych przez agencję badawczą ARC Rynek i Opinia. W odpowiedzi na te oczekiwania eService, jako pierwsza firma w Polsce, wprowadza do swojej oferty najnowsze terminale Ingenico serii Telium Tetra.

 

Potrzeby przedsiębiorców i konsumentów zmieniają się nieustannie. Pojawiają się nowe metody płatności, wykorzystujące zaawansowane technologie, dlatego innowacyjne firmy, które dbają, o jakość usług, powinny śledzić potrzeby i oczekiwania swoich klientów. eService przeprowadziła badania wśród właścicieli firm na temat ich potrzeb i oczekiwań, związanych z procesowaniem płatności bezgotówkowych.

 

Posiadanie terminala płatniczego to dla większości firm handlowych i usługowych konieczność. Terminal ułatwia klientom regulowanie należności, usprawnia obsługę, ale także świadczy o tym, że jesteśmy na czasie. Przedsiębiorcy, którzy oferują płatności bezgotówkowe, nie wyobrażają już sobie, że mogliby funkcjonować bez terminala – podsumowuje wyniki badania Agata Tkaczyk, Dyrektor ds. Badań Jakościowych w ARC Rynek i Opinia Sp. z o. o.

 

Badania wykazały, że coraz ważniejszym czynnikiem jest już nie tylko funkcjonalność, ale i wygląd terminala.

Ponieważ terminale nie są już niczym zaskakującym, znaczenia nabiera ich jakość, wygląd i zaawansowanie technologiczne. Nowoczesny, elegancki terminal płatniczy podnosi prestiż i korzystnie wpływa na wizerunek firmy  – dodaje Agata Tkaczyk.

 

1 2

O autorze