loader

Ruszyła pierwsza kampania sprzedażowa na rynku energetycznym

RWE Polska rozpoczęła pierwszą na polskim rynku energetycznym kampanię sprzedażową.

„Błękitny Prąd RWE” – nowy bohater marki, będzie przekonywał małe i średnie przedsiębiorstwa do oferty RWE. Za pośrednictwem kampanii reklamowej w kanałach TV, radio, prasa i Internet RWE planuje dotrzeć do potencjalnych klientów w całej Polsce. Kampania ma mieć nie tylko charakter sprzedażowy ale również edukacyjny.

Z danych Urzędu Regulacji Energetyki wynika, że od momentu liberalizacji rynku w 2007 roku, swojego dostawcę zmieniło niecałe 0,5 proc. firm. Główną barierą związaną ze zmianą sprzedawcy jest niska świadomość konsumentów. RWE komunikując w swojej kampanii korzyści związane z przełączeniem się na RWE chce równocześnie zwrócić uwagę na możliwość wyboru firmy energetycznej.

author avatar
Capital24.tv
Capital24.tv - Nakręcamy biznes! Capital24.tv to pierwsza w Polsce internetowa telewizja biznesowa, która dostarcza wartościowe informacje, analizy oraz ekspertyzy związane z rynkiem gospodarczym i finansowym. Serwis został stworzony przez zespół doświadczonych dziennikarzy i ekspertów, którzy prezentują treści w przystępnej i atrakcyjnej formie. Platforma umożliwia firmom założenie bezpłatnych profili, na których mogą publikować wiadomości, zdjęcia, podcasty oraz wideo, a także zintegrować je z kontem na YouTube. Dzięki licencji Creative Commons, treści zamieszczone na Capital24.tv są dostępne dla dziennikarzy i blogerów do bezpłatnego pobierania i udostępniania, co sprzyja szerzeniu wiedzy na temat polskiego biznesu i rynku kapitałowego.

1 2

Dekoracyjna ikona taśmy filmowej Zobacz wideo
O autorze