Technologie
Rosnące przekątne i rozwiązania smart – jakie telewizory kupują Polacy?

– Zauważalnie coraz bardziej zmieniają się przyzwyczajenia Polaków związane z konsumpcją treści wideo. Systematycznie odchodzi się od klasycznego formatu telewizji, na rzecz serwisów VoD. Nie oznacza to jednak, że traci na tym sprzedaż telewizorów. Użytkownicy bardzo chętnie korzystają z funkcji Smart TV, nic więc dziwnego, że niedługo tego typu odbiorniki zdominują rynek – dodaje Tomasz Jeziorowski.
[1] Źródło: dane firmy Samsung: https://news.samsung.com/pl/jeden-telewizor-co-15-sekund
[2] Źródło: raport GlobalWebIndex Consumer device preferences around the world
[3] Źródło: dane firmy Samsung: https://news.samsung.com/pl/jeden-telewizor-co-15-sekund
[4] Źródło: analiza danych rynkowych GfK
[5] Źródło: raport GlobalWebIndex Consumer device preferences around the world