Netto po raz kolejny wspiera dzieci w kulinarnych przygodach
W tym roku Netto ponownie wyposaży też spiżarnię programu MasterChef Junior, dostarczy niezbędne produkty spożywcze do wszystkich konkurencji oraz nagrody dla uczestników programu. Sieć zaopatrzy młodych kucharzy między innymi w owoce, warzywa, artykuły premium z linii Premieur oraz inne artykuły marek własnych – nabiał Miletto, makarony Firenze, czy oleje Ollineo. W niedzielę, 19 lutego, o godzinie 20, na antenie TVN odbędzie się premiera drugiej edycji popularnego show kulinarnego dla najmłodszych. Starcie o tytuł najlepszego kucharza będzie trwało aż 10 tygodni.
W drugiej edycji programu MasterChef Junior weźmie udział czterdziestu młodych kucharzy
w wieku od 8 do 13 lat, którzy pod okiem Michela Morana, Anny Starmach i Mateusza Gesslera będą szlifować swoje kulinarne talenty. Przez cały czas trwania programu trójka znanych jurorów będzie dzielić się z juniorami swoim doświadczeniem oraz wiedzą.