loader

Infolinia banku Credit Agricole po raz kolejny na podium

Credit Agricole w badaniu uzyskało 86,5 na 100 pkt., a spośród 10 innych banków, tylko PKO Bank Polski oraz Bank Pekao okazały się lepsze. Na ten wynik złożyły się oceny rozmów nt. oferowanych produktów i kontaktów mailowych, w których audytor wyrażał zainteresowanie produktem. Serwis telefoniczny CA24 znalazł się też w grupie 3 infolinii bankowych, w których oferta była w 100 procentach dostosowana do sytuacji i preferencji klienta.

 

Credit Agricole od 2013 roku znajduje się w TOP 3 bankowych Contact Center w Polsce. Bank stawia klienta w sercu swoich działań, jego plany a także potrzeby, co udowadnia w kolejnych edycjach rankingu. Zdaniem Credit Agricole uprzejmość, profesjonalizm, elastyczne rozwiązania są podstawą do budowania długoterminowych relacji z klientami.

author avatar
Credit Agricole Bank Polska S.A.

1 2

O autorze