loader

Słodkości Legal Cakes pokochała cała Polska, teraz właścicielka występuje w kampanii reklamowej

Prowadzenie zdigitalizowanego biznesu wymaga nielimitowanego dostępu do sieci. Legal Cakes jest klientem T-Mobile i rozwija się w oparciu o usługi operatora. Alicja bez wahania wzięła więc udział w kampanii reklamowej „Firma bez limitów – masz to czarno na białym” pokazującej przedsiębiorców budujących swoje firmy przy wykorzystaniu nielimitowanej oferty połączeń i internetu od T-Mobile. W spocie zobaczymy także m.in. Igora Konefała z parku trampolin Hangar 646, Annę Radgowską z przedsiębiorstwa budowlanego JR-SANBUD, Różę Lewicką, właścicielkę Poczty Balonowej czy Wiktora Borowskiego, założyciela palarni kawy Coffee Republic.

 

 

 

Coraz więcej słodkości

 

Choć Legal Cakes dostarcza dziś wyroby do 500 punktów w całej Polsce, a w zakładzie produkcyjnym co dzień powstaje 2500 batonów, nadal są one przygotowywane ręcznie. Na każdym opakowaniu pracownicy sami zawiązują charakterystyczne sznureczki – znak firmowy Legal Cakes. Dzięki dbałości o każdy szczegół przedsiębiorstwo wciąż się rozrasta.

 

Dążymy do tego, aby kawiarnie Legal Cakes były w każdym mieście w Polsce. Zależy nam także, by nasze batony były powszechnie dostępne w punktach z żywnością. Ludzie poszukują zdrowych, wartościowych produktów wysokiej jakości i my chcemy im je zaoferować – mówi Alicja.

 

Na początku 2018 roku firma planuje otwarcie kolejnych franczyzowych kawiarni – w Gdańsku i w Katowicach. Dla zespołu Legal Cakes limity w biznesie nie istnieją.

1 2

O autorze