loader

Słodkości Legal Cakes pokochała cała Polska, teraz właścicielka występuje w kampanii reklamowej

Pierwsze batony bez cukru i konserwantów Alicja Jagodzińska razem z przyjaciółmi wypiekała w domowym piekarniku. Dziś Legal Cakes to duży zakład produkcyjny i dwie kawiarnie bijące rekordy popularności wśród warszawiaków i wrocławian, a Alicja wystąpiła w najnowszej kampanii reklamowej T-Mobile.

 

Historia Legal Cakes sięga 2014 roku, gdy Alicja Jagodzińska razem z przyjaciółmi, miłośnikami sportu i zdrowego trybu życia, wymyśliła biznes marzeń. Postanowili stworzyć słodkości z wartościowych składników najlepszej jakości, których nie trzeba sobie odmawiać na co dzień. Ideę szybko wprowadzili w życie – zaczęli wypiekać batony pozbawione konserwantów. Słodycze przygotowane w domowym piekarniku sprzedawali na zaprzyjaźnionej siłowni, gdzie spotkały się z entuzjastycznym przyjęciem. Popyt na wypieki szybko rósł, sportowcy zajadali się pełnowartościowymi słodkościami, a Legal Cakes otworzyło swój własny zakład produkcyjny.

– Trudniejsza od produkcji batonów okazała się gastronomia. Ponieważ żadne z nas nie znało branży, działaliśmy zupełnie po omacku. Wszystkiego nauczyliśmy się sami i kiedy otwieraliśmy już swoją pierwszą kawiarnię w Warszawie, nasze wypieki były na tyle znane, że goście brali słodycze na wynos i jedli na zewnątrz, bo nie było już miejsca w środku – wspomina Alicja Jagodzińska. – Myślę, że udało nam się szybko osiągnąć sukces, bo oferujemy produkty z dobrych składników, a jednocześnie nie zawyżamy ich ceny. Dbamy także, aby nasze desery były bardzo smaczne, a ponadto nie używamy cukru ani żadnych jego niezdrowych zamienników. Wszystkie słodkości w kawiarni są bezglutenowe, większość wypieków to zarazem wyroby wegańskie, bez laktozy czy orzechów.

Kilka miesięcy temu Legal Cakes otworzyło franczyzową kawiarnię, we Wrocławiu, która równie szybko zdobyła popularność wśród klientów.

 

 

 

Dynamiczny biznes wymaga nowoczesnych narzędzi

 

Legal Cakes od samego początku rozwija się na pełnych obrotach. Takie tempo firmie udaje się utrzymać nie tylko za sprawą produktów, które szybko znalazły swoich miłośników, lecz także dzięki nowoczesnym narzędziom pozwalającym na dotarcie do klientów tam, gdzie spędzają dużo czasu, czyli w internecie. Firma ma więc fanpage na Facebooku i konto na Instagramie, gdzie możemy podziwiać piękne wypieki. Dodatkowo na stronie internetowej Legal Cakes znajduje się sklep online, w którym zamówimy słodycze do domu, nawet jeśli nie mieszkamy we Wrocławiu czy w Warszawie.

 

1 2

O autorze