loader

NOWA ODSŁONA KAMPANII REKLAMOWEJ SYGMA BONUS

Podobnie jak w przypadku poprzednich kampanii Sygma Banku, głównym bohaterem komunikacji pozostaje awatar marki – robot Sygma. Awatar stanowi uwierzytelnienie i wizualizację koncepcji strategicznej marki – koncentracji na świecie ludzkich potrzeb i praktycznej pomocy w finansowaniu zakupów. Fabuła spotu wykorzystuje system identyfikacji wizualnej marki do czytelnej ekspozycji korzyści programu Sygma Bonus: możliwości skorzystania z atrakcyjnych zniżek na zakupy w wielu sieciach handlowych oraz dodatkowych korzyści, dostępnych tylko dla uczestników programu (np. gorące oferty). Warto zaznaczyć, że do uczestnictwa w programie wystarczy fakt użytkowania karty wydanej przez Sygma Bank, bez konieczności rejestracji danych, zakładania konta w programie, itd.

Podstawowe informacje o nowej kampanii reklamowej Sygma Banku:
Tytuł kampanii: „Sygma Bonus”
Klient: Sygma Bank
Przedstawiciele Klienta: Jean Remy Martinez – Dyrektor Marketingu , Marta Kamińska – Zarządzająca Obszarem Marki i Badaniami Rynku
Agencja kreatywna: BNA
Team kreatywny: Maja Malinowska – Brand Consultant, Marcin Zaborski – Senior Art Director
Dom produkcyjny: Tandem Taren-to
Studio postprodukcyjne: BOX
Kompozytor: Olaf Deriglasoff
Dom mediowy: Easymedia
Media: TV – kanały ogólne i tematyczne

Dodatkowe informacje na stronach: www.sygmabank.pl oraz www.sygmabonus.pl

Kontakt dla mediów:
Damian Ziąber
PR Manager
Rzecznik prasowy
Sygma Bank
[email protected]
tel. 668-394-810

author avatar
Sygma Bank

1 2

Dekoracyjna ikona taśmy filmowej Zobacz wideo
O autorze