B&B HOTELS z nową strategią dla polskiego rynku

Jesteśmy otwarci na współpracę z partnerami z innych segmentów rynku nieruchomości jak np. centra handlowe lub inwestycje typu mixed-use. Poszukujemy również inwestorów, którzy posiadają lub zamierzają zakupić nieruchomość, w której byliby gotowi przygotować dla nas powierzchnię i wynająć nam ją długoterminowo – wyjaśnia Jakub Bilik.
Szersza oferta
W ofercie poszczególnych hoteli mają pojawić się pokoje biznesowe i pokoje premium. Dodatkowo spółka B&B HOTELS Polska planuje także rozszerzyć ofertę dostępną w lobby hoteli o dodatkowe produkty w sklepikach B&B Shop, ofertę napojów i posiłków oraz możliwość wykorzystania powierzchni na spotkania biznesowe lub co-working. – Pracujemy również nad wzbogaconą ofertą śniadań i ofertą gastronomiczną na pozostałe pory dnia po śniadaniu, wyjaśnia Łukasz Kaleta, Dyrektor Operacyjny w B&B HOTELS Polska.
Rozwój również technologiczny
Zatwierdzona niedawno strategia B&B HOTELS zakłada także wdrożenie w najbliższych latach nowych rozwiązań technologicznych w polskich hotelach, należących do sieci. Mowa między innymi o platformach rezerwacyjno-marketingowych, które przyspieszą obsługę i podniosą komfort gości.
Sieć B&B HOTELS to jedna z wiodących sieci hotelowych w Europie, która zdobywa zwolenników bardzo korzystną relacją jakości do ceny. W jej strukturach działa obecnie blisko 700 hoteli, wyróżniających się doskonałą lokalizacją. W Polsce ma ich obecnie 11: w Poznaniu, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Krakowie, Lublinie, Katowicach, Toruniu, Nowym Targu, Rzeszowie, a od maja 2023 roku również w Kielcach.