B&B HOTELS z nową strategią dla polskiego rynku
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, Grupa B&B HOTELS zatwierdziła niedawno nową strategię dla Polski i planuje zostać liderem rynku w segmencie value-for-money. Jej najważniejsze cele to rozwój sieci hoteli oraz ewolucja standardu obiektów. B&B HOTELS chcą stanowić smart choice for guests, employees and investors – rozsądny wybór dla gości, pracowników oraz inwestorów.
Już od jakiegoś czasu sieć B&B HOTELS otwarcie mówi o swoich ambitnych planach rozwojowych związanych z Polską. Nowa strategia i powiązane z nią cele dla naszego rynku tylko je potwierdzają.
– Wraz z nową strategią wrzucamy wyższy bieg. W latach 2023 i 2024 będziemy wzmacniać struktury oraz intensyfikować nasze działania w zakresie oferty i rozwoju. Polska jest dla Grupy B&B HOTELS jednym z sześciu największych rynków w Europie, licząc Francję, Niemcy, Włochy, Hiszpanię i Wielką Brytanię. W Polsce naszą ambicją jest osiągnięcie pozycji lidera rynku w segmencie value-for-money – mówi Jakub Bilik, Dyrektor Zarządzający i Członek Zarządu w B&B HOTELS Polska.
Wielotorowa ścieżka wzrostu
Oznacza to, że w najbliższych latach możemy spodziewać się istotnego przyrostu liczby hoteli B&B HOTELS w naszym kraju. W jaki sposób sieć chce to osiągnąć?
– Planujemy rozwój w oparciu o długoterminowe umowy najmu w trzech kierunkach:
1) przejęcia hoteli, które wpisują się w naszą strategię, a nie mogą lub nie chcą kontynuować swojej działalności;
2) konwersje nieruchomości innych niż hotelowe;
3) nowe inwestycje we współpracy z deweloperami oraz inwestorami.
Chcemy aktywnie uczestniczyć w kształtowaniu przyszłego krajobrazu polskich miast i zapewnić ofertę dla naszych gości w każdym miejscu, do którego podróżują w celach biznesowych lub wypoczynkowych.