loader

5 powodów, dla których warto zaufać native advertising

Potrójny zysk

Wysoka jakość i mierzalność native advertising powoduje, że wypełnia ona lukę pomiędzy regularną komunikacją reklamową marki i standardowymi reklamami banerowymi. Dodatkowa zaleta to fakt, że użytkownik może płynnie przejść za jej pośrednictwem do świata marki i nie czuje się atakowany przez treści, które uważa za obce. Efekt? 52- procentowy stopień konwersji, zawrotna średnia 4,6 kliknięć na użytkownika i ok. 4000 tysięcy odsłon przypadających na każdego zainwestowanego w social mediach dolara.

Wydawcy stawiają na treści redakcyjne

Za Oceanem ponad połowa wydawców (57%) posiada specjalne zespoły zajmujące się redagowaniem i tworzeniem treści dla native ads. Powód? Wydatki na tę formę reklamy między 2012 a 2013 wzrosły o 12,6%. Fakt ten nie dziwi, ponieważ w tym samym czasie native ads zanotowały wzrost skłonności do zakupu wśród oglądających je osób na poziomie 53%

Setki udanych kampanii

Dla niedowierzających pozostaje zapoznać się z opisami setek udanych kampanii. W przypadku native ads wzrost rozpoznawalności marki i pożądanych skojarzeń u konsumenta sięga nawet 82%. Ciekawym przykładem może być kampania Gucci przeprowadzona na popularnym międzynarodowym portalu modowym.  Umieszczona pomiędzy treściami redakcyjnymi reklama powodowała trzykrotny wzrost zaangażowania konsumentów w porównaniu do samodzielnej reklamy.

Źródło: www.funbox.com

 

 

author avatar
Clue PR

1 2

O autorze