loader

Real Boxing napędza sprzedaż

Ponad 76 proc. wzrost przychodów i trzykrotny wzrost
EBITDA, wypracował w drugim kwartale bieżącego roku Vivid Games, notowany na
NewConnect bydgoski producent gier na smartphony i konsole przenośne.  


Przy przychodach ze sprzedaży na
poziomie 1,36 mln zł (0,77 mln zł w analogicznym okresie roku ubiegłego), Vivid
Games zanotował prawie 0,65 mln zł EBITDA w II kwartale 2013 roku.– Rosnące przychody to przede wszystkim efekt
dobrej sprzedaży gry Real Boxing na platformach mobilnych iOS i Android. Marka
ta eksploatowana będzie intensywnie na wielu płaszczyznach przez co najmniej następnych
kilkanaście miesięcy –
zapowiada Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games. Na koniec sierpnia zaplanowana jest premiera
gry na platformę Sony PlayStation Vita, a w czwartym kwartale planujemy wydać
wersję na PC/Mac. W kolejnych kwartałach gra pojawi się w specjalnych akcjach
promocyjnych m.in. w Sony Mobile oraz kanale sprzedaży Amazon
– kontynuuje
Kościelny.  Narastająco sprzedaż spółki sięgnęła już
blisko 2,8 mln zł (5 mln w całym 2012 r.) a zysk operacyjny 0,25 mln zł. 


W III i IV kwartale do sprzedaży
trafi również m.in.: Speedball 2 HD w wersji na PC/Mac, oraz autorska gra Jona
Hare – Word Explorer.


Mniejsza dynamika wyniku netto
to głównie efekt zwiększonych nakładów na produkcję nowej marki oraz promocję i
marketing – Cały czas niezwykle aktywnie
promujemy nasze produkty na świecie. Od kilku miesięcy trwają również prace związane
z naszą kolejną super-produkcją. Jego promocja rozpocznie się już w przyszłym
tygodniu na targach Gamescom w Kolonii, gdzie będziemy prezentować się na
własnym stoisku. Pokażemy pierwsze materiały z gry, a przede wszystkim ujawnimy
jej tytuł –
zapowiada Kościelny.



Vivid Games S.A. działa
na rynku gier od 2006 r. Jest jednym z najnowocześniejszych, niezależnych
studiów deweloperskich w Europie. Spółka zajmuje się produkcją najwyższej
jakości gier na telefony Smartphone i konsole przenośne. Najważniejszym tytułem
w dorobku firmy jest Real Boxing. Gra dostępna jest na urządzenia z systemem
iOS i Android. Na I kw. 2014 r. planowana jest premiera kolejnej dużej marki
produkowanej wspólnie z Platige Image – najlepszym studiem animacji w Polsce. W
czerwcu 2012 r. Vivid Games S.A. z powodzeniem zadebiutował na rynku
NewConnect. W ubiegłym roku przy przychodach ze sprzedaży na poziomie 5,08  mln zł, spółka wypracowała 0,44 mln zł zysku
netto. Zysk operacyjny wyniósł 0,65 mln zł.

author avatar
Vivid Games

1 2

O autorze