loader

Polscy innowatorzy stworzyli narzędzie dla e-commerce. Kolorowe plamy pomogą sklepom w sprzedaży

 

Warto zadbać o funkcjonalność strony internetowej. W sieci bowiem sprawdza się stara prawda, że jak cię widzą, tak cię piszą. Szkoda ryzykować utratę klientów, przyjmując założenie, że najważniejsza jest wyłącznie treść. Wielu internautów nie zdąży się nawet z nią zapoznać, bo w chwili napotkania pierwszego problemu w użytkowaniu, opuści naszą stronę. Nie dość, że na tej podstawie nasza firma zostanie oceniona negatywnie, to w dodatku zła wiadomość zostanie przekazana dalej. Jak pokazują badania, prawie 70 proc. użytkowników rezygnuje z zakupu w sklepie, którego strona zawiodła ich oczekiwania (źródło: smashingmagazine.com).

 

Obecnie zaledwie nieco ponad połowa firm (55 proc.) sprawdza, czy strona jest intuicyjna dla użytkownika. Według raportu econsultancy.com ogromna większość z pozostałej połowy (73 proc.) zdecyduje się na ten krok w ciągu najbliższego roku. – Wyraźnie więc widać, że rynek podąża w kierunku analizowania i już wkrótce konieczność poznania użytkownika stanie się standardem prowadzenia jakiejkolwiek działalności w sieci – mówi Jakub Puczyłowski, dyrektor sprzedaży Analyzeo.

 

– Często podkreślamy, jakie korzyści z zastosowania Analyzeo może odnieść sektor e-commerce. Warto jednak pamiętać, że nasza aplikacja skierowana jest do wszystkich, którzy prowadzą stronę internetową, za pomocą której prezentują swoją ofertę. Nie musi być to zatem strona, która bezpośrednio sprzedaje. Świadczyć może o tym fakt, że zainteresowanie naszym rozwiązaniem wyraził jeden z wiodących polskich portali opinii. Prowadzimy właśnie rozmowy w tej sprawie. Analyzeo polecamy również osobom, które prowadzą np. bloga. Wiedząc, które miejsca na stronie generują największy ruch, będą mogły skuteczniej negocjować stawki reklamowe – wyjaśnia Piotr Sobieszczak.

 

Analyzeo zdobyło dotychczas zaufanie kilkunastu marek. Z narzędzia korzystają m.in. ogólnopolska sieć Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości czy PayLane, system płatności online. ExclusiveLights, internetowy sklep z nowoczesnymi lampami, wprowadził już nawet pierwsze poprawki w wyglądzie strony. Właściciel sklepu, Marcin Hoff, zapewnia, że odbiło się to korzystnie na sprzedaży.

 

 

Analyzeo to polskie narzędzie do badania zachowań użytkowników stron internetowych. Pozwala sprawdzić m.in. w co klikają i jak przewijają treści. Dzięki temu każdy, kto prowadzi swoją stronę, może ją poprawić i dostosować do nawyków odwiedzających ją internautów. Takie rozwiązanie pomaga kilkukrotnie zwiększyć konwersję, podnieść sprzedaż, zwiększyć efektywność wydatków na marketing, a także zdobyć argument w negocjacjach z reklamodawcami. Generowane przez Analyzeo raporty są łatwe do odczytania. Wykorzystują wizualizacje w postaci kolorowych map. www.analyzeo.com

author avatar
Proscopus

1 2

O autorze