Marka Pampers – sukces Procter & Gamble w oparciu o innowacje
W 2000 roku P&G otworzyła w Niemczech Centrum Badań i Rozwoju poświęcone produktom higienicznym, drugie takie centrum firmy na świecie. Obok wielu innych udoskonaleń, w 2010 roku wprowadzono technologię Dry Max, która sprawiła, że pieluszki stały się 2-krotnie bardziej suche i o 20% cieńsze w porównaniu do poprzednich produktów marki Pampers.
Marka Pampers doskonale obrazuje ideę bezustannej pracy nad innowacyjnością produktów P&G. Słuchamy mam, rozmawiamy z nimi, a opracowane technologie testujemy m.in. w naszym Centrum Badań i Rozwoju w Schwalbach, gdzie co tydzień pieluszki sprawdza ponad 1500 maluchów. Nieprzerwanie pracujemy nad nowymi rozwiązaniami, które mają jeszcze lepiej odpowiedzieć na potrzeby konsumentów – mówi Mariola Mirek, menedżer ds. komunikacji marki Pampers w Europie Centralnej.
Kolejna innowacja z rodziny Pampers
P&G przez lata rozszerzała ofertę marki Pampers o nowe, coraz bardziej zaawansowane produkty. W tym roku dołączyły do nich Pampers Premium Care Pants, pierwsze pieluchomajtki Pampers w sektorze premium. Dzięki zastosowanym materiałom pieluchomajtki są tak miękkie, że maluch nawet nie zauważa, że ma je na sobie. Natomiast w wyniku zastosowania elastycznej taśmy wokół pasa nie przesuwają się i nie przeszkadzają maluszkom podczas zabawy. Miękka siateczka przy wycięciach na nóżki zapewnia komfort i chroni przed przeciekaniem. Pieluchomajtki Pampers Premium Care Pants, podobnie jak inne pieluszki Pampers, zapewniają do 12 godzin suchości i – co bardzo pomocne – są wyposażone we wskaźnik wilgoci informujący, kiedy należy zmienić pieluszkę.
Więcej informacji o marce i produktach Pampers dostępnych jest na stronie www.pampers.pl