Siedem kroków, aby w Święta podwoić nie tylko radość, ale i zyski

- Za granicą taniej, w Polsce oryginalniej
Już 55 proc. globalnych e-kupujących robi zakupy w zagranicznych sklepach – szukają tam lepszych cen (53 proc.) i produktów niedostępnych lokalnie (33 proc.). Z drugiej strony, 66 proc. kupujących w sieci deklaruje, że woli wspierać lokalne firmy – szczególnie w okresie świątecznym. W okresie przedświątecznym coraz więcej konsumentów szuka oryginalnych, ręcznie wykonanych prezentów, co powinno wpłynąć na wzrost popularności zakupów u lokalnych dostawców.
- Święta to czas dzielenia się – nie tylko z najbliższymi
Darowizny to niezwykły sposób na zastąpienie tradycyjnych zakupów pomocą dla innych. Ponad 80 proc. dorosłych Polaków przekazuje pieniądze na cele charytatywne i pomoc potrzebującym, przy czym 71 proc. przekazuje darowiznę gotówką podczas tradycyjnych zbiórek „do puszki”[3].
– Coraz więcej osób na całym świecie zdaje sobie sprawę, że okres świąteczny to nie tylko okazja do zakupów, ale także szansa wsparcia wybranej organizacji charytatywnej. Dlatego jako PayPal od ośmiu lat wspieramy inicjatywę Giving Tuesday. W tym roku do każdej darowizny dokonanej przez stronę PayPal Giving Fund dla zarejestrowanych organizacji charytatywnych dodajemy 10%, a wpłaty zwolnione są z dodatkowych prowizji i opłat. To wyjątkowa możliwość, dla wszystkich, którzy w grudniu chcą podzielić się dobrem[4].
– zachęca Marcin Glogowski.
***
O PayPal:
Od ponad 20 lat PayPal pozostaje na czele cyfrowej rewolucji w płatnościach. Wykorzystując technologię sprawia, że usługi finansowe i handel są wygodniejsze, bezpieczniejsze i bardziej przystępne cenowo. Platforma PayPal wspiera ponad 300 milionów konsumentów i sprzedawców na ponad 200 rynkach, ułatwiając ich rozwój i dostęp do globalnej gospodarki. Więcej informacji: www.paypal.com