Polacy czują się o 10 lat młodziej, niż wskazuje ich metryka

”O subiektywnej jakości naszego życia decyduje wiele czynników, różnych w różnym wieku, u kobiet i mężczyzn, mieszkańców wielkich metropolii i wsi, przedstawicieli różnych zawodów z różnym wykształceniem. Zrealizowane na zlecenie marki Tymbark badania pokazują, że ważnymi aspektami są wiek, płeć, miejsce zamieszkania, sytuacja rodzinna i przyjaciele. Według teorii potrzeb, o szczęściu człowieka decyduje osiąganie przez niego tego, czego mu najbardziej brakuje. Polakom najbardziej brakowało pieniędzy i w miarę jak się bogacili przez ostatnie dwadzieścia kilka lat rosło ich zadowolenie z życia. Ale dzisiaj, gdy już potrzeby materialne są w miarę zaspokojone, na plan pierwszy wysuwać zaczynają się inne potrzeby — związane ze zdrowiem, stylem życia i dobrymi relacjami społecznymi. Można stwierdzić, że osoby szczęśliwe to te, którym się dobrze wiedzie w najważniejszych dla nich dziedzinach życia, ale też – trzeba dodać – że szczęśliwi mają znacznie większą szansę na powodzenie niż nieszczęśliwi. Szczęśliwsi są zdrowsi, żyją dłużej, mają więcej przyjaciół i łatwiej odnajdują drugą połowę. Warto zatem zachować pogodę ducha w każdym wieku” – mówi prof. Janusz Czapiński, psycholog społeczny.
„Tymbark, jako marka z 80-letnim doświadczeniem, jest doskonałym przykładem, że metryka nie decyduje o zachowaniu młodości ducha. Widzimy, że nawet małe przyjemności – czas spędzony z naszymi bliskimi, wspólne posiłki, pasje, czy aktywność fizyczna – pozwalają zachować ten błysk w oku, który cechuje osoby kochające życie. Tymbark wie i rozumie, jak pomóc Polakom zachować młodość ducha, ponieważ już od 80 lat, towarzyszy kolejnym pokoleniom w smakowaniu życia oraz dzieleniu się szczęściem i radością z najbliższymi” – podsumowuje badanie Dorota Liszka, Manager ds. Komunikacji Korporacyjnej Grupy Maspex Wadowice.
Informacje o marce TYMBARK
Marka Tymbark jest zdecydowanym liderem na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce. Produkty Tymbarku są doskonale znane również na rynkach zagranicznych – w ponad 30 krajach na całym świecie, m.in.: w Rumunii, Litwie, Łotwie, Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Irlandii, USA, Szwecji, Finlandii, Holandii, na Malcie i Cyprze. Tymbark to także jedna z najbardziej wartościowych i najlepiej postrzeganych przez konsumentów marek na polskim rynku. W jej portfolio znajdują się produkty szczególnie cenione przez konsumentów m.in.: owocowe i warzywne soki 100%, soki 100% dla dzieci, egzotyczna linia Owoce Świata, a także nektary, napoje i koktajle owocowe o wysublimowanych kompozycjach smakowych. Produkty Tymbark swój wyjątkowy smak zawdzięczają wyselekcjonowanym, dojrzałym owocom, dostarczanym przez najlepszych i sprawdzonych dostawców. Tymbark buduje swoją pozycję poprzez innowacyjność i elastyczność w reagowaniu na nowe wyzwania rynkowe, kreuje trendy i wyznacza nowe kierunki rozwoju.
Więcej na: