loader

Podsumowanie 2014 roku w branży e-commerce

 

W kategorii projekt roku bez wątpienia na wyróżnienie zasługuje rozpoczęcie strategicznej współpracy InPost i Allegro. Szybki czas dostawy i najniższe na rynku opłaty za dostawę, to bardzo dobre wiadomości dla kupujących. Z drugiej strony zyskują też sprzedający, którzy w bardzo prosty sposób mogą dodać do swoich aukcji nowe sposoby na wysyłkę towaru. Kooperacja Allegro i InPost to także kolejny dowód na dynamiczny rozwój sektora e-commerce w Polsce. Przypuszczam, że w 2015 roku możemy być świadkami kolejnych inicjatyw, które będą miały na celu zwiększenie satysfakcji kupujących oraz usprawnienie procesu sprzedaży w sieci. Może nie będą to aż tak spektakularne projekty, ale na pewno, jako branża osiągniemy kolejne, jeszcze wyższe, standardy obsługi klienta.       

 

Co wydarzy się w 2015 roku? Rynek e-commerce po raz kolejny wzrośnie o kilkanaście procent w stosunku do poprzedniego roku. To niemal pewne. Poza tym na pewno nadal będzie zwiększać się zainteresowanie kodami rabatowymi, które w Polsce cały czas mają bardzo duży potencjał. Wszyscy gracze w tym segmencie będą chcieli wykorzystać sprzyjającą koniunkturę w handlu elektronicznym. Co ważne, sklepy internetowe, które cały czas walczą o uwagę klientów, będą regularnie sięgać po różnorodne działania promocyjne, w tym także z wykorzystaniem kodów rabatowych.

 

Szymon Dobosz

CEO International Coupons, kodyrabatowe.pl

author avatar
Pegasus

1 2

O autorze