loader

OptiBuy wdrożył system IVALUA Buyer w PKO Banku Polskim

 

Wdrożenie systemu IVALUA Buyer w PKO Banku Polskim zostało zrealizowane w okresie od listopada 2012 do września 2013. Obejmowało dostosowanie rozwiązania do wymogów Banku, uruchomienie wersji testowej, przeszkolenie użytkowników, uruchomienie wersji produkcyjnej oraz gotowego systemu.

 

„Implementacja systemu IVALUA Buyer w PKO Banku Polskim jest największym ubiegłorocznym zakończonym wdrożeniem w obszarze e-Sourcingu w Polsce i jednym z największych w Europie, które zostało przeprowadzone w 2013 r. Realizacja tak dużego projektu była dla nas dużym wyzwaniem, mimo to udało nam się prace zakończyć w terminie.  Spodziewamy się, że wykorzystanie systemu IVALUA Buyer pozwoli PKO Bankowi Polskiemu istotnie zwiększyć efektywność funkcjonowania procesów zakupowych. Dostarczone przez nas rozwiązanie można rozbudować o kolejne moduły, takie jak np. e-Procurement. Liczymy, że grono firm zainteresowanych wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań IT do zwiększenia efektywności procesów zakupowych będzie stale rosło.” podkreśla Mateusz Borowiecki, Prezes OptiBuy.

 

IVALUA Buyer to wyspecjalizowane narzędzie informatyczne, wspierające firmy w optymalizacji procesów zakupowych. Ten prosty w instalacji, obsłudze i konfiguracji system IT służy zarządzaniu wydatkami, zakupami i dostawami. IVALUA Buyer stwarza szybki dostęp do informacji, umożliwia współpracę i kontakt z dostawcami oraz służy raportowaniu w czasie rzeczywistym. Wartością dodaną dla użytkownika systemu jest całościowe wykorzystanie potencjału optymalizacyjnego firmy.

author avatar
OptiBuy Sp. z o.o.

1 2

O autorze