Warta z uproszczoną likwidacją szkód po intensywnych burzach

– Takie rozwiązania sprawiają, że wyliczenie strat odbywa się znacznie szybciej, a wypłata odszkodowania jest realizowana w przeciągu kilku dni. Dzięki temu nasi klienci mogą szybciej rozpocząć sprzątanie i naprawę uszkodzeń, wystarczy jedynie, że przed rozpoczęciem prac wykonają zdjęcia miejsca zdarzenia oraz zniszczeń, np. telefonem komórkowym i zachowają uszkodzone elementy do czasu kontaktu pracownika Warty. Wszystko po to, aby skutki zniszczeń usunąć najszybciej, jak to jest możliwe. – dodaje Agnieszka Choma.
Wiele możliwości kontaktu
Należy również pamiętać, że najważniejszy w przypadku wystąpienia szkody jest czas. Warta wykorzystując najnowsze dostępne technologie udostępnia swoim klientom wiele kanałów za pomocą, których klienci mogą zgłaszać szkody i uzyskać informacje o jej przebiegu. Aby proces przeszedł możliwie najsprawniej, należy:
- Zgłosić szkodę w Warcie poprzez jeden z dostępnych kanałów:
- formularz na stronie WWW www.warta.pl,
- Facebook Messenger, dostępny przez fanpage Warty,
- infolinię Warty.
- Wykonać zdjęcia miejsca zdarzenia oraz zniszczeń (np. telefonem komórkowym).
- Następnie rozpocząć sprzątanie i zabezpieczenie mienia bez oczekiwania na rzeczoznawcę.
- Zrobić spis uszkodzonych przedmiotów i urządzeń podając ich rodzaj, ilość, model
i markę.
- Zachować, w miarę możliwości, uszkodzone elementy do czasu kontaktu pracownika Warty.
- Po zgłoszeniu szkody najszybszą formą kontaktu z Opiekunem klienta jest aplikacja mobilna – Warta Mobile.
– Wszystkich naszych klientów, którzy mają już zgłoszoną szkodę zachęcamy do kontaktu z nami za pomocą naszej aplikacji Warta Mobile. Dzięki temu mogą oni szybko i bezpośrednio kontaktować się z osobą zajmującą się ich sprawą, przesyłać dokumenty i zdjęcia oraz sprawdzać postęp likwidacji szkody. To najszybszy i najprostszy sposób na bieżące śledzenie co się dzieję w ich sprawie. – dodaje Agnieszka Choma.